اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مدیریت بحران گلستان:

تدوین برنامه کاری نقطه برجسته کارنامه معاون سابق عمرانی استاندار گلستان است

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: تدوین برنامه کاری برای ادارات کل معاونت امور عمرانی استانداری نقطه برجسته کارنامه معاون سابق عمرانی استاندار گلستان است.

تدوین برنامه کاری نقطه برجسته کارنامه معاون سابق عمرانی استاندار گلستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم سمیعی صبح امروز در آیین خداحافظی معاون عمرانی سابق استاندار گلستان اظهار داشت: این برنامه موجب تحرک و جنبش کارکنان و بعضا رقابت کاری بین واحدهای اجرایی حوزه عمرانی شده بود.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین ویژگی این برنامه کاری عدالت‎محورانه بودن آن بود که در یک گردش کاری سالم بر اساس مستندات، برترین‎های هر سال این حوزه معرفی می‎شدند.

سمیعی با تاکید بر اهمیت جایگاه مدیریت بحران در سطح کشور و حتی عرصه بین‎الملل افزود: مهمترین ویژگی این عرصه در آن است که می‎توان با یک برنامه‎ریزی درست، مانع از به خطر افتادن جان و مال شهروندان شد.

وی یادآور شد: در سال‎های اخیر نیز رویکرد این اداره کل به سمت طرح‎های پیشگیرانه، مطالعاتی و آموزش عمومی و تخصصی بوده تا بتواند میزان آسیب‎‎پذیری استان را در حوزه بلایای طبیعی کاهش دهد.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان متذکر شد: انتخاب هر ساله اکثر کارشناسان این اداره کل در به ثمر رساندن برنامه‎های سالانه، موید حرکت رو به جلوی این مجموعه حساس، کارشناسی و تخصصی است.

سمیعی ادامه داد: نباید در این توفیقات علاوه بر تلاش صادقانه همکاران، از تعامل خوب دستگاه‎های اجرایی و عملیاتی استان غافل شد چرا که مدیریت بحران یک کار تیمی و منسجم است.

وی همچنین با تقدیر از «عبدالرضا دادبود» معاون سابق امور عمرانی استاندار گلستان، انتخاب «رضا مروتی» را به عنوان معاون جدید امور عمرانی استاندار گلستان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: معاون جدید استاندار بتواند در مسیر پیش رو موفق باشد.

سمیعی اضافه کرد: مجموعه اداره کل مدیریت بحران استان سعی خواهد کرد تا پیش از گذشته در مسیر اجرای سیاست‎های دولت تدبیر و امید و همگام با برنامه‎های معاون جدید عمرانی استاندار حرکت کند.

در پایان این جلسه از جانب اداره کل مدیریت بحران استان از معاون سابق امور عمرانی استاندار گلستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/83002/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول