اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان:

تشکیل ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها / بارش باران در خوزستان قابل توجه خواهد بود

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: به دلیل پیش‌بینی‌های انجام شده ستادهای مدیریت بحران در شهرستان‌های خوزستان تشکیل شده است.

تشکیل ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها / بارش باران در خوزستان قابل توجه خواهد بود

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بارش‌های باران در سراسر استان خوزستان از اواخر وقت امروز آغاز می‌شود و انتظار بارش‌های چشم‌گیری در استان وجود دارد.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده در این زمینه گفت: بارش‌های باران در هفته جاری قابل توجه خواهد بود و این بارش‌ها با ورزش باد قابل توجه و رعد و برق همراه است.

آملازاده با تاکید بر اینکه همه فرمانداری‌های شهرستان‌های خوزستان آماده باش هستند، تاکید کرد: فرمانداری‌ها برای مقابله با هرگونه اتفاق احتمالی آماده باش هستند و ستادهای مدیریت بحران شهرستانی را تشکیل داده‌اند.

این مسئول گفت: شهرهایی که در سال گذشته با بارش چشم‌گیر باران مواجه بوده و دچار مشکل آبگرفتگی شده‌اند در این بارش باران باید توجه بیشتری به خطرات احتمالی داشته باشند.

وی تاکید کرد: اجرای مسائل ایمنی در جاده‌ها و شهرها از جمله مسائلی است که باید در روزهای آینده بسیار به آن توجه شود و در این باره در اخطار‌های صادر شده و هشدارهای روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس پیش ‌بینی‌های انجام شده سامانه فعال و باران‌زایی از اواخر وقت امروز رفته رفته استان خوزستان تحت تاثیر قرار می‌دهد.

انتهای پیام/72006/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول