اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان خبر داد

عرضه محصولات بازار گیاهان دارویی اصفهان با تخفیف 25 درصدی

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان گفت: بازار تخصصی گیاهان دارویی 25 درصد ارزانتر از سطح بازار محصولاتش را ارائه می‌کند.

عرضه محصولات بازار گیاهان دارویی اصفهان با تخفیف 25 درصدی

سید رضا حکیم فعال امروز  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص بازار تخصصی گیاهان دارویی در اصفهان اظهار کرد: گیاهان دارویی خشک، داروهای گیاهی، انواع عرقیجات، عسل، ادویه جات، بذرهای خوراکی گیاهان دارویی، محصولات طبیعی و سالم که به صورت بومی و سنتی همچون روغن حیوانی، تخم مرغ بومی، برنج قهوه ای و سرکه خانگی در این بازار به مردم ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: نخستین بازار تخصصی گیاهان دارویی کشور در اصفهان در زمینی به مساحت 3هزار متر مربع در سال 88 راه اندازی شد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان تصریح کرد: در بازار تخصصی گیاهان دارویی 30 شرکت از استان‌های مختلف در سه بخش کشت و تولید، فرآوری و تبدیل فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: ساماندهی مبادلات عمده درون کشور و فعال کردن و ایجاد ارتباط بین بخش‌های تولید، فرآوری و تبدیل و بازرگانی و گیاهان دارویی مهم‌ترین هدف راه‌اندازی این بازار بوده است.

حکیم فعال افزود: اقلام موجود در بازار گیاهان دارویی با بهترین کیفیت و 25 درصد ارزانتر از بازارهای سطح شهر عرضه می‌شود که این امر موجب استقبال بی نظیر شهروندان از بازار تخصصی گیاهان دارویی شده است.

وی تاکید کرد: با راه‌اندازی بازار تخصصی گیاهان دارویی به عنوان نخستین بازار تخصصی گیاهان دارویی در کشور موجب افزایش دو برابری استفاده از گیاهان دارویی توسط شهروندان شده است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از شش ماه گذشته با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مشاوران تغذیه و طب سنتی به صورت روزانه در این بار حضور یافته و با دریافت هزینه‌ای ناچیز به شهروندان مشاوره‌های تغذیه‌‌ای ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/63021/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول