اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد خارگ خبر داد

افزایش 65 درصدی اعطای تسهیلات به مددجویان خارگ

رئیس کمیته امداد امام خمینی خارگ از افزایش 65 درصدی اعطای تسهیلات به مددجویان و افراد نیازمند در سطح جزیره خارگ خبر داد.

افزایش 65 درصدی اعطای تسهیلات به مددجویان خارگ

نورالله کهوری‌زاده احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خارگ اظهار داشت: در حال حاضر در جزیره خارگ 73 نفر را در قالب 42 خانواده تحت پوشش قرار داده‌ایم که از این تعداد خانوار، 36 خانواده مربوط به زنان سرپرست خانواده است و علاوه بر این افراد، مخارج هشت نفر از ایتام و پنج کودک در قالب طرح محسنین که مخصوص خانواده‌های بی‌بضاعت است را نیز تامین می‌کنیم.

وی با اشاره به تعداد بالای حامیان جزیره خارگ افزود: خوشبختانه تعداد بالای حامیان این جزیره، سبب شده است تا علاوه بر حمایت افراد نیازمند در خود جزیره، 175 تن از حامیان ما، بیش از 500 نفر از ایتام را نیز در خارج از جزیره خارگ و در سطح استان زیر پوشش خود قرار دهند.

کهوری‌زاده با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در یک سال گذشته افزود: ارائه تسهیلات به نیازمند در سال گذشته بیش از 65 درصد افزایش داشته است و البته با توجه به اینکه هدف ما در کمیته امداد، خودکفا کردن خانوارها به لحاظ خوداشتغالی با استفاده از تسهیلات است، ما 139 فقره وام را در سال گذشته به میزان 8 میلیارد تومان در قالب 87 وام مشاغل خانگی و 52 تسهیلات خوداشتغالی، به افراد واجدالشرایط اهدا کردیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر این موارد ما تسهیلاتی را نیز در قالب تعمیرات جزئی مسکن به افراد اعطا کرده و در سیل سال گذشته نیز به برخی از افراد 30 میلیون ریال کمک بلاعوض دادیم و این در حالی است که تسهیلاتی را نیز در برخی موارد ویژه به افراد ارائه کردیم.

انتهای پیام/66006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول