اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه استان همدان بیان کرد

ضرورت توجه به برنامه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین

معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه استان همدان با اشاره به ضرورت توجه به برنامه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین گفت: بسیجی باید سه عنصر اخلاص، بصیرت و عمل را داشته باشد.

ضرورت توجه به برنامه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز نخستین کارگاه آموزشی ‌مهارتی بصیرتی بسیج رسانه در همدان برگزار شد.

این کارگاه با حضور اصحاب رسانه و به مدت دو روز برگزار شد و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهینامه اعطا می‌شود.

در این کارگاه مباحث تحلیل سیاسی، جایگاه کار در سبک زندگی، گفتمان رهبری در حوزه رسانه انقلابی و ولایت فقیه توسط اساتید مجرب مطرح شد.

در حاشیه این کارگاه معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: شکل‌گیری شجره طیبه صالحین از جمله اقدامات مهمی بود که حدود پنج سال از تشکیل آن می‌گذرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد اسماعیل‌بیگی افزود: شجره طیبه صالحین کاری تربیتی، بصیرتی، معرفتی و مهارتی است و در واقع بخش نظامی از فعالیت‌های بسیج از آن جدا شده است.

وی تصریح کرد: بسیج و شجره طیبه صالحین گام برداشتن و حرکت در مسیر خداوند و اهل بیت عصمت و طهارت است.

معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه استان همدان با اشاره به پیشینه شجره طیبه صالحین بیان داشت: این مهم به صدر اسلام و فعالیت پیامبر اسلام و همچنین امامان معصوم بر می‌گردد که در حال حاضر و متناسب با جامعه، شکل امروزی به خود گرفته است.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف شجره طیبه صالحین اضافه کرد: برگزاری کارگاه مهارتی بصیرتی نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که در این راستا برگزار می‌شود.

اسماعیل‌بیگی یادآور شد: در سال گذشته با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقدامات صورت گرفته از طریق شجره طیبه صالحین به عموم مردم اطلاع‌رسانی شد.

وی شجره طیبه صالحین را بهترین شیوه مبارزه با جنگ نرم دشمن عنوان کرد و افزود: در حال حاضر که دشمنان از طریق جنگ نرم به مقابله با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب  می‌پردازند حضور در شجره طیبه صالحین بهترین گزینه برای پاسخگویی به شبهات جوانان محسوب می‌شود.

معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه استان همدان در پایان با اشاره به ضرورت برنامه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین خاطرنشان کرد: بسیجی باید سه عنصر اخلاص، بصیرت و عمل را داشته باشد.

انتهای پیام/89006/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول