اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی خبر داد

برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر در همه استان‌های کشور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر همزمان با هفته بسیج در تمام استان‌های کشور خبر داد.

برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر در همه استان‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار محمدرضا نقدی امروز در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی با تاکید بر اینکه بسیج آماده است که در همه عرصه‌ها برای خدمت‌رسانی به نظام ایفای نقش کند، تصریح کرد: در عرصه اقتصاد مقاومتی طی دو سال گذشته فعالیت‌های ارزنده‌ای از سوی بسیج انجام و آموزش فعالان و متقاضیان کار در کشور با جدیت دنبال شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اقتصاد مقاومتی راه نجات کشور از مشکلات و تحریم‌ها است را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: این سخنان ارزشمند باید از سوی همه مردم و مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه به مسئله امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و بیان داشت: این فریضه مهم از نکات مورد تاکید در دین مبین اسلام به شمار می‌رود و باید نسبت به گسترش آن در جامعه توجه لازم را داشت.

نقدی خاطرنشان کرد: هفته آینده همزمان با هفته بسیج همایش‌های امر به معروف و نهی از منکر در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این همایش‌ها را ارائه راهکارهای تحقق و احیای این فریضه الهی عنوان کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مسئله اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها و تاکیدات مراجع تقلید در این خصوص اظهار کرد: یکی از مسائل اساسی در اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها اسلامی‌شدن علوم انسانی است.

وی با اشاره به تربیت مدیران و مسئولان آینده کشور در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: باید اسلامی‌سازی علوم انسانی مورد توجه قرار گرفته و حوزه‌های علمیه با جدیت در این زمینه وارد شوند.

انتهای پیام/2258/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول