اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد

تشکیل اتاق فکر شورای امر به معروف و نهی از منکر در اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از تشکیل اتاق فکر شورای امر به معروف و نهی از منکر در اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد.

تشکیل اتاق فکر شورای امر به معروف و نهی از منکر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج ظهر امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در اردبیل اظهار داشت: برای بهره‌گیری از خلاقیت و استفاده از ایده‌ها و دیدگاه‌های اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر بسیج ورزشکاران استان اردبیل اتاق فکر این شورا تشکیل می‌شود.

وی تصریح کرد: این اتاق از نظرات و دیدگاه‌های برخی از صاحب‌نظران استان اردبیل در حیطه اخلاق و ورزش و نحوه اجرای برنامه‌های فرهنگی و اخلاقی در حوزه ورزش استفاده خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: برای عملیاتی کردن تصمیمات این شورا باید آسیب‌ها و تهدیدهای پیش‌رو مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

پازاج ادامه داد: در کنار برگزاری کلاس‌های تئوری مربیگری باید از اساتید و صاحب‌نظران حوزه اخلاق و فرهنگ با هماهنگی بسیج ورزشکاران استفاده کرد.

این مسئول تاکید کرد: فعالیت شورای امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند با تاسیس اتاق فکر و تعیین وظایف کمیته‌های چهارگانه‌ اداری، امور ورزش، فرهنگی و جوانان و کمیته بانوان از سرعت و دقت بیشتری برخوردار شود.

عضو شورای اداری استان اردبیل گفت: در حال حاضر ورزش خود بزرگترین معروف جامعه است که گرایش به آن می‌تواند جامعه را از ناهنجاری‌ها و بسیاری از آسیب‌ها در امان نگه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پازاج در پایان سخنان خود اذعان داشت: در جامعه‌ای که در آن ورزش به عنوان اصلی‌ترین تفریح و سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت تلقی شود گرایش به سایر تفریحات ناسالم بی‌معنا خواهد بود.

انتهای پیام/62001/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول