اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین انتظامی استان ایلام:

پلیس در مسیر تداوم فریضه امر به معروف و نهی از منکر است

جانشین انتظامی استان ایلام امر به معروف و نهی از منکر را کارآمدترین شیوه اصلاح ناهنجاری‌های اجتماعی دانست و گفت: پلیس، پیشقراول این فریضه الهی در جامعه است.

پلیس در مسیر تداوم فریضه امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن سماواتی اظهار داشت: خود کنترلی و عمل به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک واجب باید در جامعه نهادینه شود.

وی اضافه کرد: امام حسین (ع) به عنوان بزرگترین پرچمدار کربلا در راستای اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید که این نیز نشان دهنده اهمیت این فریضه الهی است.

جانشین انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: اگر فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به طور کامل محقق شود، تمامی امور آن جامعه سامان می‌یابد و چیزی به نام منکر در جامعه باقی نمی‌ماند.

وی انجام اصولی و صحیح امر به معروف و نهی از منکر در اجتماع را حائز اهمیت برشمرد و تاکید کرد: انجام این فریضه دینی باعث اجرای عدالت و قانونمداری در جامعه خواهد شد.

این مسئول توجه بیش از پیش به این مسئله را خواستار شد و گفت: بی‌توجهی به برخی ناهنجاری‌ها در جامعه نباید تبدیل به یک فرهنگ شود چرا که در آن صورت شاهد رشد منکرات خواهیم بود.

وی گفت: نیروی انتظامی در استان ایلام به صورت روزانه ده‌ها ماموریت را در راستای برقراری و حفظ امنیت انجام می‌دهد که محور اصلی همه این اقدام‌ها پیشگیری از وقوع جرم است.

سماواتی ادامه داد: پیشگیری از وقوع جرم در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی استان قرار دارد.

وی بیان کرد: اعتماد مردم سرمایه‌ای بزرگ است و نیروی انتظامی با احترام به این اعتماد تلاش خواهد کرد چتر امنیتی را برای آحاد مردم بگستراند.

انتهای پیام/2246/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول