اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان اقتصادی کوثر خبر داد

رویکرد جدید سازمان اقتصادی کوثر برای توسعه سرمایه‌گذاری در مناطق محروم

معاون اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر گفت: این سازمان همه تلاش خود را برای توسعه سرمایه‌گذاری بیش از گذشته در مناطق محروم به کار می‌گیرد.

رویکرد جدید سازمان اقتصادی کوثر برای توسعه سرمایه‌گذاری در مناطق محروم

‌غلامرضا پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص نخستین روزهای انتصاب خود به عنوان معاون اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر، اظهار داشت: قبل از هر چیز فعالیت در این مجموعه به این دلیل افتخارآمیز است که با مجموعه ایثارگری و بنیاد شهید سر و کار دارد.

معاون اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر تصریح کرد: سازمان اقتصادی کوثر یک مجموعه اقتصادی زیر مجموعه بنیاد شهید است که در هلدینگ‌های کشاورزی، معادن، ساختمان و در بخش‌های سرمایه‌گذاری و بورس فعالیت اقتصادی می‌کند.

پناه افزود: شرکت‌های متعددی در این مجموعه هست که هر کدام از این هلدینگ‌ها با زیر مجموعه خود در بخش‌های مختلف از معادن تا کشاورزی یک مجموعه قوی اقتصادی را متشکل می‌شود.

وی از نگاه این مجموعه به سرمایه‌گذاری در مناطق محروم گفت و متذکر شد: این سازمان در همه بخش‌هایی که هلدینگ دارد به فراخور شرایط اقتصادی و نگاهی که مدیریت آن به مناطق محروم دارد بحث سرمایه‌گذاری را با جدیت دنبال می‌کند.

این فعال اقتصادی تصریح کرد: در مناطق محروم که قابلیت سرمایه‌گذاری و رقابت وجود داشته باشد سازمان اقتصادی کوثر بنا به سیاستی که دارد گام‌های بلندی در راستای محرومیت‌زدایی با توسل به سرمایه‌گذاری برمی‌دارد.

پناه ادامه داد: براساس آمایش سرزمین و ظرفیت‌هایی که در مناطق محروم است، نقش این سازمان اقتصادی برای کمک به رشد اقتصادی بسیار اثرگذار بوده که در برنامه‌های آینده خود بیش از گذشته مناطق محروم و چگونگی سرمایه‌گذاری در آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/2571/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول