اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استانداری لرستان:

فرمانداران استان لرستان رابط مجرب اقتصادی معرفی کنند

معاون برنامه‌ریزی استانداری لرستان گفت: برای ارتباط با معاونت برنامه‌ریزی استانداری لرستان فرمانداران شهرستان‌های این استان وظیفه دارند یک فرد مجرب اقتصادی را به استانداری معرفی کنند.

فرمانداران استان لرستان رابط مجرب اقتصادی معرفی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی‌ هادی چگینی عصر امروز در جلسه همایش فرمانداران شهرستان لرستان در خرم‌آباد ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: متأسفانه متوسط درآمد مردم لرستان از متوسط سرانه کشوری بسیار پایین است و باید سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این استان را حمایت کنیم.

وی افزود: استان لرستان متأسفانه در مدار توسعه نیافتگی قرار گرفته که باید همه مسئولان تلاش کنند آن را در مدار توسعه یافتگی و برخورداری از همه امکانات و منابع قرار دهند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این استان باید در مسیر توسعه قرار گیرد گفت: اولویت نخست استاندار لرستان اشتغال و سرمایه‌گذاری است که 90 درصد وقت خود را روی بحث اشتغال و سرمایه‌گذاری قرار داده است.

چگینی با اشاره به اینکه استان لرستان در بحث بیکاری رتبه نخست کشور را داراست یادآور شد: امروز استان لرستان در بحث زیرساخت‌ها از جمله راه‌آهن، آزادراه‌ها، فرودگاه و ... کارهای خوبی در دست اجرا است که استاندار لرستان با جدیت تمام آنها را پیگیری می‌کند.

این مقام مسئول گفت: تمام معضلات و مشکلات استان لرستان منشأ آنها بحث بیکاری است و تنها با بخش خصوصی می‌توانیم بیکاری را در لرستان کاهش دهیم.

چگینی گفت: منابع بانک‌های استان لرستان 2500 میلیارد تومان است این در حالی است که مصارف بانک‌های استان لرستان 5400 میلیارد تومان گزارش شده است.

وی گفت: سند اشتغال استان لرستان و شهرستان‌های این استان در دست انجام است که به زودی برش شهرستانی آن انجام و به فرمانداران اعلام می‌شود.

وی افزود: فرمانداران وظیفه دارند نظارت بیشتری بر روند پخت نانوایی‌ها در شهرستان‌ها داشته باشند تا کیفیت نان را طبق آن بسته تعریف شده بالا ببریم.

انتهای پیام/‌2304/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول