اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

قول می‌دهم هیچ زباله‌ای به سراوان منتقل نشود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: به شهروندان رشت قول می‌دهم به‌زودی هیچ زباله‌ای به منطقه سراوان منتقل نشود.

قول می‌دهم هیچ زباله‌ای به سراوان منتقل نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا جمشیدی‌چناری امروز در جلسه مدیریت پسماند و زباله‌سوز کلانشهر رشت با حضور مدیران کشوری و استانی و اصحاب رسانه در شورای شهر رشت اظهار کرد: سال‌های گذشته با تلاش شورای اسلامی شهر رشت و مدیران استانداری و شهرداری، قراردادی بین شهرداری رشت و شرکت پیمانکاری تی‌تی‌اس منعقد شد تا چهار لانت 650 تنی زباله‌سوزی انجام گیرد تا با این روش زباله‌ها به صورت علمی و مدرن به انرژی تبدیل شوند.

وی افزود: امیدواریم با تدبیر مدیران استانداری و شهرداری رشت گام‌های موثری در این راستا برداشته شود تا خدمتی دیگر از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردم ماندگار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت مهم‌ترین دلیل این اقدام را رهایی از بحران زیست‌محیطی سراوان ذکر کرد و ادامه داد: به شهروندان رشت قول می‌دهیم که به‌زودی هیچ زباله‌ای به سراوان منتقل نشود.

وی انجام این کار را در سریع‌ترین زمان مهم خواند و خاطرنشان کرد: با وجود ملاحظه زمان، دقت در اجرا و قرارداد با شرکت پیمانکار مجری طرح نیز باید مورد توجه قرار گیرد تا در آینده آسیبی به سلامت شهروندان وارد نشود.

جمشیدی‌چناری از حضور سرمایه گذاران در شهر رشت استقبال کرد و گفت: حساسیت شورا و ورود به این موضوع تخصصی تنها به خاطر پیشرفت شهر و سلامت محیط زیست شهروندان است.

وی با بیان اینکه ما رشت را نمی‌توانیم با شهرهای اروپایی مقایسه کنیم، یادآور شد: باید با در نظر گرفتن فرهنگ و اقلیم و مشاوره و کار کارشناسی این اقدام بزرگ را در کلانشهر رشت به انجام برسانیم.

انتهای پیام/2300/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول