اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف خارج شدن از زیر پوشش کمیته امداد صورت گرفت

پرداخت 1200 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: تاکنون یک‌هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان پرداخت شده تا بتوانند با کار و تولید به عنوان قشر مولد جامعه به خودکفایی برسند و از زیر پوشش این نهاد خارج شوند.

پرداخت 1200 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، علی اللهیاری در مراسم آغاز به کار مرکز نیکوکاری ثارالله که با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در مسجد فاطمة‌الزهرا(س) شهرک صنعتی بزرگ شیراز راه‌اندازی شد با بیان اینکه راه‌اندازی مرکز نیکوکاری ثارالله با هدف هدایت کمک‌های صنعتگران به سمت نیازمندان واقعی تشکیل شده است، اظهار داشت: در کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، با کارشناسی‌های انجام شده بانک اطلاعاتی نیازمندان جامعه تهیه و بر این اساس کمک‌ها و حمایت‌ها از محرومان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه 37 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) فاقد مسکن هستند، ادامه داد: رفع نیازهای محرومان با مشارکت خیران امکان‌پذیر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس افزود: با راه‌اندازی مرکز نیکوکاری ثارالله،‌ بستر مناسبی برای مشارکت و حضور صنعتگران فراهم شده و خیران شهرک‌های صنعتی می‌توانند از این ظرفیت برای کمک به نیازمندان واقعی استفاده کنند.

اللهیاری، سیاست اشتغالزایی برای محرومان و مددجویان زیر پوشش این نهاد را از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام کرد و ادامه داد: تاکنون یک‌هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان پرداخت شده تا بتوانند با کار و تولید به عنوان قشر مولد جامعه به خودکفایی برسند و از زیر پوشش این نهاد خارج شوند.

وی، تولید 600 میلیارد ریال گوشت قرمز، ساماندهی فعالیت 5 هزار بافنده فرش و صادرات 200 میلیارد ریال فرش توسط مددجویان کمیته امداد را از جمله اقدامات موثر مددجویان زیر پوشش این نهاد در فارس در زمینه اشتغالزایی اعلام کرد.

مدیرکل کمیته امداد فارس اضافه کرد: در زمینه اشتغالزایی برای مددجویان در کشور صاحب سبک هستیم.

در پایان این مراسم که با حضور صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز برگزار شد، مرکز نیکوکاری ثارالله آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/2448/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول