اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گل‌های مومنی، عنایتی و آرام طبع

صبای قم با 3 گل مقاومت تهران را شکست داد

تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی در راه کسب آمادگی لازم به منظور حضور موفق در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از سد مقاومت تهران گذشت.

صبای قم با 3 گل مقاومت تهران را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که 15 روز از تعطیلات نیم فصل بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس سپری شده و دقیقا چهار روز دیگر به آغاز فصل دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده است، صبای قم در دیداری تدارکاتی محک خورد.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی امروز در راه کسب آمادگی لازم به منظور حضوری قوی و قدرتمند در نیم‌فصل دوم مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری تدارکاتی برابر تیم فوتبال مقاومت تهران به میدان رفته و با سه گل پیروز شدند.

صبایی‌ها برای مصاف تیم با تیم فوتبال مقاومت تهران از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان از حریف میزبانی کردند و در نهایت توانستند با ارائه یک بازی کاملا برتر با سه گل حریف خود را شکست داده و برای دیدار با ملوان بندر انزلی در هفته شانزدهم لیگ برتر آمادگی خود را نشان بدهند.

در این دیدار عبدالصمد مرفاوی از تمام بازیکنان تیمش در هر دو نیمه استفاده کرد و صبا با تاکتیک‌های سرمربی جدید خود در همان نیمه نخست توانست دو بار به گل رسیده و در نیمه دوم نیز یک گل دیگر وارد دروازه حریف کرده و در مجموع سه بر صفر پیروز شود.

کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در پایان این مسابقه که در فاصله اندک باقی مانده تا دیدار حساس هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تیم ملوان انزلی به انجام رسید، از تمام مهره‌های جدید و قدیم خود استفاده کردند تا بازیکنان صبا در شرایط مسابقه محک بخورند.

صبای قم در نیمه نخست این دیدار تیم برتر میدان بود و چندبار تا آستانه فتح دروازه تیم فوتبال مقاومت تهران پیش رفت و در مقابل تک حملات تیم کرمانشاهی، ابتدا با گل دقیقه پانزدهم مهدی مومنی پیش افتاد و 20 دقیقه بعد با تیزهوشی غلامرضا عنایتی که گل دوم را به ثمر رساند، دو بر صفر از حریف پیش افتاد و دو تیم با این نتیجه به رختکن رفتند تا دو تیم برای نیمه دوم آماده شوند.

شاگردان مرفاوی در نیمه دوم باز هم نمایش به مراتب بهتری نسبت به حریف خود ارائه کردند و در حالی که نفرات این تیم بعد از تمرینات سخت و طاقت‌فرسای بدنسازی شرایط خوبی را به دست آورده بودند و از نظر جسمانی در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌بردند، توسط محمدامین آرام طبع مدافع چپ خود در دقیقه 60 به گل سوم دست یافته و حریف را با شکست سه بر صفر مواجه کردند.

انتهای پیام/78002/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول