اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفتم لیگ برتر

صبا در قم به مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد باخت / 5 باخت در 7 مسابقه

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در مسابقه‌ای حساس از هفتمین هفته لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور به میهمان خود تیم مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد باخت.

صبا در قم به مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد باخت / 5 باخت در 7 مسابقه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال نوجوانان صبای قم با امیدواری به استفاده از فرصت میزبانی در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد به میدان رفت اما در خانه مغلوب حریف خود شد.

این تیم که تا پیش از فرارسیدن هفته پایانی بازی‌های دور رفت مرحله گروهی مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در مجموع عملکرد خوبی نداشت و از شرایط مناسبی در جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ برتر نوجوانان کشور برخوردار نبود، باز هم به روند نامطلوب خود ادامه داد.

آخرین هفته از بازی‌های دور رفت مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور امروز در شهرهای مختلف کشورمان با انجام 12 مسابقه به انجام رسید و طی آن تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در حضور طرفداران خود به باخت‌های اخیر ادامه داد و در خانه نه تنها موفق به شکست تیم فوتبال نوجوانان مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد نشد بلکه به میهمان خود با یک گل باخت.

بدین ترتیب صبای قم در هفت مسابقه خود در بازی‌های دور رفت مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر نوجوانان فوتبال باشگاه‌های کشور، سه بار در میهمانی حریفان و 2 بار در خانه به حریفان باخت تا بدین ترتیب در جمع فانوس به دسته‌های گروه اول مرحله مقدماتی این رقابت‌ها جای بگیرد.

صبایی‌ها که آخرین بار نیز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور مقابل تیم فوتبال نوجوانان پدیده ساری یک شکست دیگر را در کارنامه خود به ثبت رسانده بودند، میزبان تیم مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد بودند اما هر چه زدند به در بسته خورد و در نهایت با یک گل مغلوب شد.

شاگردان عباس رحمانی در تیم نوجوانان صبای قم در حالی سومین بازی خانگی این فصل را به تیم مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد واگذار کردند که پیش از این در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی قم با هفت گل به تیم فوتبال مقاومت تهران باخته بودند و با تیم متین بابل بدون گل مساوی کرده بودند.

پنج شکست در هفت بازی انجام شده تا این هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور سبب ایجاد شرایط نامساعد فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم شده و آن‌ها در فاصله 2 هفته تا آغاز بازی‌های دور برگشت باید از هم‌اکنون به فکر رفع نقاط ضعف و ترمیم کمی‌ها و کاستی‌های خود برای جبران امتیازات از دست رفته و بهبود وضعیت خود در جدول رده‌بندی باشند.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول