اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه نیم فصل دوم لیگ برتر

صبای قم در دیداری تدارکاتی با مقاومت تهران روبه‌رو می‌شود

تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی پیش از شروع نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف مقاومت تهران خواهد رفت.

صبای قم در دیداری تدارکاتی با مقاومت تهران روبه‌رو می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، صبای قم در حالی که محمد مایلی‌کهن را بعد از پایان نیم فصل نخست بازی‌های سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از راس کادر فنی خود کنار گذاشته این روزها با سرمربی جدید خود یعنی عبدالصمد مرفاوی سخت برای حضور موفق در دور برگشت آماده می‌شود.

صبایی‌ها با کادر فنی جدید خود از روز جمعه بیست و چهارم آبان‌ماه تا پنجشنبه سی‌ام آبان‌ماه در اردوی آماده‌سازی جزیره کیش حضور یافتند و دور جدید تمرینات خود را در این جزیره آغاز کردند تا با بهترین شرایط وارد نیم فصل دوم لیگ برتر شده و جایگاه دوازدهم خود را بهبود ببخشند.

صبایی‌ها بعد از بازگشت از جزیره کیش، تمرینات خود را در تهران پیگیری می‌کنند و قرار است با توافق صورت گرفته بین این باشگاه و مقاومت تهران، یک بازی دوستانه نیز بین 2 تیم عصر روز یکشنبه سوم آذرماه در تهران به انجام برسد.

صبای قم هم‌اکنون تیم رده دوازدهم جدول رده‌بندی 16 تیمی سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود و سعی می‌کند با تمهیدات اندیشیده شده توسط کادر مدیریتی و فنی خود حضور موفقی در دور برگشت لیگ برتر داشته باشد.

البته صبای قم این روزها در بازار نقل و انتقالات نیز حضور دارد اما یکی از خریداران بی‌سر و صدا به شمار می‌رود چراکه با توجه به بضاعتی که دارد متفاوت از دیگر تیم‌های مطرح لیگ برتر برای خرید بازیکن و رفع نیازهای خود در خطوط مختلف در آرامش به کار خود مشغول است.

این در حالی است که نقل و انتقالات نیم فصل مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز شنبه هجدهم آبان‌ماه آغاز شده است و تا روز چهاردهم آذرماه در حالی ادامه می‌یابد که صبای قم نیز همانند بسیاری از تیم‌های لیگ برتری برای جذب بازیکنان مورد نیاز خود تلاش می‌کند.

تا زمانی که مایلی‌کهن در راس کادر فنی صبا حضور داشت قرار بود در نقل و انتقالات نیم فصل چند بازیکن از لیست این تیم خارج شده و چند مهره جدید به صبای قم بپیوندند اما با روی کار آمدن عبدالصمد مرفاوی این تصمیم منتفی شده و مرفاوی اعلام کرده که تا زمانی که بازیکنان جدید خود را جذب نکرده کسی را از لیست تیم صبای قم کنار نخواهد گذاشت.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول