اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خریدهای جدید تیم دوازدهم لیگ سیزدهم در راه هستند

مذاکره صبای قم با رضایی، بادامکی و رمضانی برای نیم فصل دوم لیگ برتر

بازیکنان سابق تیم‌های شهرداری تبریز، ملوان بندر انزلی و نساجی مازندران در آستانه پیوستن به تیم فوتبال صبای قم قرار دارند.

مذاکره صبای قم با رضایی، بادامکی و رمضانی برای نیم فصل دوم لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در فاصله 11 روز تا پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازیکنان مورد نظر صبای قم به ترتیب شیث رضایی بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس تهران و شهرداری تبریز، غلامحسین بادامکی بازیکن فصل گذشته ملوان بندر انزلی و هافبک پیشین تیم‌های پرسپولیس تهران و ابومسلم مشهد و مجتبی رمضانی هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران هستند.

باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم با نظر کادر فنی خود در حال مذاکره با این بازیکنان است تا پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات بین 2 نیم فصل مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بتواند این بازیکنان را به جمع نفرات فعلی خود اضافه کند.

اینکه این بازیکنان دقیقاً چه زمان با صبا به توافق رسیده و به جمع صبایی‌ها اضافه شوند هنوز مشخص نیست اما آنچه که مسلم است صبا تا پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل که روز چهاردهم آذرماه خواهد بود، 100 درصد مهره‌های جدید خود را جذب خواهد کرد.

صبایی‌ها در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به جز پست دروازه‌بانی، در سایر خطوط با کمبود نفرات با تجربه و مشکلات زیاد همراه بودند و هیچ‌گاه سرمربی قبلی این تیم متوجه نشد که اشکال کار صبا در کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار در دور رفت لیگ سیزدهم کجا بود.

حالا عبدالصمد مرفاوی به راس کادر فنی صبای قم آمده است کسی که فصل گذشته در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از هفته دهم جایگزین یحیی گل‌محمدی شد و 25 هفته سرمربی تیم فوتبال صبای قم بود.

مرفاوی این‌بار از هفته شانزدهم سرمربی تیم صبای قم خواهد بود و به عنوان نفر اول کادر فنی از دیدار حساس هفته اول نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روی نیمکت صبایی‌ها خواهد نشست و دوست ندارد که صبا با حضور وی به نتایج ضعیف نیم فصل اول ادامه بدهد.

بر همین اساس این مربی با وسواس و حواس جمع سعی کرده نفراتی را برای تقویت نقاط ضعف تیم صبای قم در نقل و انتقالات نیم فصل جذب کند که به تواناتر شدن و قدرت صبای قم در بازی‌های دور برگشت سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کمک کند.

بازیکنان مورد نظر صبای قم یعنی شیث رضایی که در لیگ هشتم نیز در صبای قم حضور داشت و همچنین غلامحسین بادامکی و مجتبی رمضانی در حال مذاکره با باشگاه صبا هستند و شاید خیلی زودتر از پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل خبر پیوستن آن‌ها به تیم رده دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قطعی شود.

صبای قم در نیم فصل نخست بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب چهار پیروزی، چهار تساوی و تحمل باخت در هفت مسابقه در مجموع 16 امتیاز کسب کرد و هم‌اکنون در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی جای گرفته است.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول