اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جانشین بنیاد حفظ آثار کشور

مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد معرفی شد

مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان و جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور معرفی شد.

مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، در این مراسم که پیش از ظهر امروز با حضور امیر سرتیپ محمدحسن نامی و با حضور معاونان استاندار یزد، مسئولان سپاه الغدیر استان یزد و جمعی از نیروهای سپاه و بسیج استان برگزار شد، محمد رجبی به عنوان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد معرفی شد.

در این مراسم همچنین از تلاش‌های سید هدایت بنی‌فاطمه که طی چند سال مدیرکلی این بنیاد در استان یزد را بر عهده داشت همچنین حاجی حسینی که با بازنشستگی بنی فاطمه، سرپرستی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را بر عهده داشت، تجلیل شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج، شهدا را عامل همه موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار امیدواری کرد: بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام عباس سبحانیان با اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های سید هدایت بنی فاطمه عنوان کرد: تعامل و همکاری بسیار خوبی با مجموعه سپاه استان و بنیاد حفظ آثار برقرار بود.

وی اظهار امیدواری کرد: مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز به موفقیت‌های بزرگی در زمینه نشر ارزش‌های دفاع مقدس دست پیدا کند.

سبحانیان،‌ بسیج را یادگار امام راحل دانست و بیان کرد: امیدواریم گوش به فرمان رهبری در جذب نیروهای بسیج و به کار گیری توانمندی‌های این نیروهای مخلص موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/2464/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول