اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

افتتاح 100 پایگاه مقاومت بسیج در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طول هفته بسیج 46 سالن و 100 پایگاه مقاومت در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود.

افتتاح 100 پایگاه مقاومت بسیج در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شامگاه شنبه سالن اجتماعات شهید هرمزپور شهر یاسوج با حضور موسی خادمی استاندار، سردار یونس امیری فرمانده سپاه فتح و حجت‌الاسلام سیدامان‌الله حسینی‌صدر نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح و برخی دیگر از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

یونس امیری در آیین افتتاح این سالن با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امروز تعداد یک هزار پروژه عمرانی در کشور افتتاح می‌شود که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از این تعداد پروژه، 146 مورد است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در هفته بسیج 46 سالن و 100 پایگاه مقاومت در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود.

امیری افزود: برای ساخت و تکمیل سالن 500 نفری شهید هرمز‌پور در شهر یاسوج 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان این که این هفته متعلق به بسیجیان بوده و زبان قاصر از وصف این هفته است، گفت: امام خمینی(ره) در سال 1358 وقتی فرمان تشکیل بسیج را دادند، فرمودند «کشوری که 20 میلیون جوان دارد، باید 20 میلیون مدافع داشته باشد».

* لبیک به فرمان رهبری از شاخص‌ترین عملکرد‌های بسیج در جنگ تحمیلی ایران بود

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اولین دفاع بسیج از کشور را حضور در هشت سال جنگ تحمیلی دانست و اظهار داشت: از جان گذشتگی و لبیک به فرمان رهبری از شاخص‌ترین عملکرد‌های بسیج در جنگ تحمیلی ایران بود. 

امیری خاطرنشان کرد: بعد از جنگ نقش بسیج در انقلاب، نقش پررنگ و سازنده‌ای بوده است.

 وی با اشاره به دیدار 50 هزار فرمانده بسیجی با رهبری در روزهای گذشته افزود: رهبری از سخنان امام صادق(ع) در رابطه با صدق صحبت فرمودند و اظهار کردند: بسیج در نظام، صادقانه وارد شده و با ثبات قدم و صداقت راستین از اسلام و انقلاب پاسداری کرده است.

امیری با اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبری گفت: همان گونه که بسیج همواره برای پاسداری از اسلام و انقلاب، جان را در طبق اخلاص گذاشته، امروز نیز در عرصه عمران و سازندگی شاهد شکوفایی کشور به واسطه بسیج هستیم.

*اولویت اصلی بسیج در کهگیلویه و بویراحمد محرومیت‌زدایی است

فرمانده ارشد سپاه کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: کلید طلایی حل مشکلات کشور بسیج است و اولویت اصلی آن در استان کهگیلویه و بویراحمد محرومیت‌زدایی است.

امیری با اشاره به این که در استان کهگیلویه و بویراحمد، بسیج به صورت برابر با تربیت بدنی سالن‌های ورزشی افتتاح کرده است، گفت: بسیج مایه تحرک، نشاط و پویایی در جامعه بوده و آمادگی دارد در بحث اقتصاد مقاومتی همچون دفاع مقدس وارد میدان شده و در ایجاد شغل و تولید مشارکت فعال داشته باشد.

انتهای پیام/82009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول