اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان مهر امسال انجام شد

هزینه 1،6 میلیارد ریالی برای بیمه مدجویان ایجرودی

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود از هزینه یک میلیارد و 600 میلیون ریالی برای بیمه مددجویان ایجرودی خبر داد.

هزینه 1،6 میلیارد ریالی برای بیمه مدجویان ایجرودی

سید مسعود حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته امداد ایجرود در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد ایجرود در قالب‌های مختلف به مددجویان ارائه می‌شود، یادآور شد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌هایی که از سال‌های گذشته آغاز و در حال حاضر نیز اجرایی می‌شود، خدمات کمیته امداد به صورت هدفمند و با در نظر گرفتن نیازهای مددجویان به آنها ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه ارائه خدمات هدفمند و نیازسنجی شده موجب بهره‌مندی بیشتر خانواده‌های زیر پوشش از خدمات این نهاد می‌شود، افزود: کمیته امداد در تلاش است با ارائه خدمات هدفمند به خانوارهای مددجو فرهنگ کار کردن و تلاش را در بین آنها نهادینه کرده و موجبات توانمندسازی خانواده‌های واجد شرایط را فراهم سازد.

این مسئول با بیان اینکه یکی از خدمات عمده و مهم کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد معرفی واجدان شرایط به بیمه‌های اجتماعی است، یادآور شد: تا پایان مهر امسال یک میلیارد و 657 میلیون ریال برای بیمه 289 مددجوی ایجرودی هزینه شده است.

حسینی به برخی از مزایای بهره‌مندی از این نوع بیمه اشاره کرد و گفت: در بیمه تامین اجتماعی افراد از بسیاری از مزایا از قبیل استفاده از بیمه بازنشستگی و کاهش هزینه‌های درمان بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود در ادامه به ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان این نهاد اشاره کرد و گفت: این نوع خدمات در راستای ارتقای سطح سلامتی مددجویان ارائه می‌شود.

این مسئول همچنین با اشاره به ایجاد اشتغال برای مددجویان متذکر شد: خدمات مسکن و ساختمان، خدمات فرهنگی و آموزش، خدمات جهیزیه و هزینه ازدواج، ارائه خدمات حقوقی و قضایی و خدمات مددکاری و مشاوره نیز از سایر خدماتی است که در حمایت از مددجویان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/73005/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول