اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته کتاب صورت گرفت

تجلیل از اعضای کتابخوان کتابخانه‌های عمومی بشرویه

طی مراسمی در هفته کتاب و کتابخوانی از اعضای فعال و کتابخوان کتابخانه‌های عمومی بشرویه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از اعضای کتابخوان کتابخانه‌های عمومی بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رئیس کتابخانه‌های عمومی بشرویه در حاشیه این مراسم در گفت‎وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: هفته کتاب و کتابخوانی فرصتی مغتنم برای معرفی و تشویق اعضای فعال کتابخانه‌ها می‌باشد.

نرگس روایتی ادامه داد: در این مراسم از 30 نفر از اعضای کتابخوان و فعال کتابخانه‌های عمومی بشرویه تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

وی متذکر شد: کتابخوانان برتر این کتابخانه در رده‌های مختلف سنی و همچنین فرزندان شاهد عضو این نهاد که در ردیف اعضای فعال قرار داشتند نیز معرفی و تقدیر شدند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی بشرویه از معرفی خردسال‌ترین و مسن‌ترین اعضای کتابخانه‌های بشرویه در این مراسم خبر داد و تاکید کرد: ترویج فرهنگ مطالعه و انس با کتاب در بین سایر اقشار و در هر سن و سالی از جمله مهم‌ترین اهداف این نهاد است.

روایتی افزود: اعضای کتابخانه‌های عمومی بشرویه تاکنون در مسابقات شبکه کتابخوانان حرفه‌ای در سطوح استانی و کشوری خوب درخشیده‌اند و از فعالان در این زمینه  نیز تجلیل به عمل آمد.

وی از معرفی خانواده برتر کتابخوان در این مراسم خبر داد و گفت: خانواده‌ها به عنوان هسته‌های اولیه شکل‎گیری شخصیت و تفکر کودکان و نوجوانان تاثیر زیادی در انس گرفتن فرزندان با کتاب و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه مفید در جامعه دارند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی بشرویه از اجرای برنامه‌های متنوع دیگر به مناسبت هفته کتاب در سطح شهرستان بشرویه خبر داد و گفت:  تقدیر از کتابداران و همکاران فعال در زمینه کتابخوانی، عضویت نیم بهاء، برگزاری نمایشگاه کتاب، پایگاه اهدای کتاب، مسابقه دل‌نوشته‌های عاشورایی و سخنی با کتاب، مراسم قصه‌گویی با حضور کودکان، برگزاری مسابقه نقاشی از جمله دیگر برنامه‌های برجسته بیست و یکمین دوره هفته کتاب در اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه است.

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول