اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد

استقرار 700 دستگاه تاکسی برای جابه‌جایی عزاداران حسینی در قم

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: 700 دستگاه تاکسی نسبت به جابه‌جایی عزداران حسینی اهتمام دارند.

استقرار 700 دستگاه تاکسی برای جابه‌جایی عزاداران حسینی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان ضمن تسلیت فرارسیدن روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی بیان داشت:‌ بر اساس طرح ترافیکی که تدوین شده است تاکسی‌ها در میدان سعیدی، چهار راه شهدا، تقاطع عمار یاسر، فلکه جهاد و تقاطع خیابان آذر به صورت منظم سرویس‌دهی می‌کنند.

وی افزود: 600 تا 700 دستگاه تاکسی کار جابه‌جایی عزاداران را انجام می‌دهند که علاوه بر این 100 دستگاه خودروی ون نیز برای این منظور اختصاص داده شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه تاکسی‌ها در روزهای عاشورا و تاسوعا باید از سرویس‌دهی دربستی خودداری کنند، تصریح کرد: در صورت وقوع تخلف، بازرسان تاکسیرانی موارد را به این سازمان گزارش کرده و با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تاکسی بی‌سیم یا شماره‌های 1829- 1833- 21000- 1633-1828 در این دو روز به صورت ویژه به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: این سرویس‌های در بستی از سوی تاکسیرانی به عزاداران حسینی خدمت می‌کنند.

اقبالیان ادامه داد:‌ بازرسی برای جابجایی مطلوب عزاداران حسینی در این ایام به صورت ویژه انجام می‌شود که در این راستا 30 نفر از بخش اداری و بازرسی به صورت نوبتی تا پایان شام غریبان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اقدام برخی رانندگان تاکسی برای جابه‌جایی عزاداران به صورت صلواتی تصریح کرد: از این دسته از رانندگان خواسته شده است تا این موضوع را حتما روی ماشین خود حک کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی در قم با اشاره به شلوغ بودن برخی از مسیرها مانند جمکران و میدان 72 تن گفت: بازرسان پس از دریافت چنین گزارشاتی، نسبت به جابه‌جایی تاکسی‌ها به صورت چرخشی در این مناطق پرتردد اقدام می‌کنند.

اقبالیان در بخش پایانی سخنان خویش با تاکید بر اینکه عزاداران حسینی در این روزها از سرویس حمل و نقل عمومی استفاده کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت ترافیکی که در سطح شهر وجود دارد از تاکسی‌ها نباید انتظار داشت تا مسافران را به مقصد بازار و حرم منتقل کنند.

انتهای پیام/78002/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول