اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد

تجهیز تمام تاکسی‌های شهر اصفهان به سامانه پرداخت الکترونیکی

مدیر طرح سامانه هوشمند تاکسی سازمان تاکسی‌رانی اصفهان گفت: تاپایان امسال تمام تاکسی‎های موجود در سطح شهر به سامانه پرداخت الکترونیکی مجهز می‎شوند.

تجهیز تمام تاکسی‌های شهر اصفهان به سامانه پرداخت الکترونیکی

فرهاد گلی امروز در گفت‌‎و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تا پایان امسال تمام تاکسی‌های فعال در ناوگان تاکسی‌رانی اصفهان به سامانه هوشمند تاکسی مجهز میشوند و این سامانه تمام تاکسی‎های سطح شهر از جمله تاکسی‎های گردشی، خطی و دربستی را پوشش می‎دهد.

وی ادامه داد: پرداخت در تاکسی‎های دربستی با اصفهان‌کارت و کارت‎های بانکی انجام می‎شود، در صورتی که  امکان پرداخت در تاکسی‎های گردشی تنها با اصفهان‌کارت میسر است.

مدیر طرح سامانه هوشمند تاکسی سازمان تاکسیرانی اصفهان تصریح کرد: هر یک‌هزار و 400 متر یک کورس حساب می‎شود و با نصب این سامانه مکانیزم محاسبه براساس مسافت، زمان و با توجه به مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان به صورت دقیق و عادلانه صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: روزانه تعداد 30 دستگاه تاکسی به سامانه هوشمند تاکسی مجهز می‎شوند، در صورتی که سازمان تاکسی‌رانی ظرفیت نصب 100 دستگاه سامانه هوشمند تاکسی در روز را دارد.

انتهای پیام/63021/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول