اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیران کمیته امداد شهرستان‌های محمودآباد و نور معرفی شدند

مدیران کمیته امداد امام خمینی شهرستان‌های محمودآباد و نور معرفی شدند.

مدیران کمیته امداد شهرستان‌های محمودآباد و نور معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی مازندران، مدیران کمیته امداد شهرستان‌های محمودآباد و نور معرفی شدند.

در شهرستان محمودآباد حسن علیزاده به عنوان مدیر کمیته امداد این شهرستان معرفی شده و حبیب‌الله فضلی پس از 30 سال خدمت در این نهاد بازنشسته شد.

در شهرستان نور نیز حبیب‌الله قلی‌پور به سمت مدیریت این نهاد منصوب شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران در مراسم تودیع و معارفه مدیریت این دو شهرستان بیان داشت: جوهره خدمت در این نهاد مقدس عشق و اعتقاد به کار است و همین امر باعث به وجود آمدن انگیزه در نیروها می‌شود.

ابراهیم باغبانی با اشاره به حساسیت بودن کار کمیته امداد امام خمینی اظهار داشت: حس مسئولیت‌پذیری در امدادگران باید وجود داشته باشد و با این نگاه به محرومان خدمات‌دهی کنیم تا پله‌ای برای پیشرفت فقرا و نیازمندان جامعه باشیم و اگر افق کار دیده شود حرکت و تلاش نیز جدی‌تر خواهد شد.

باغبانی خاطرنشان کرد: همه ما باید پاسخگوی کارهای‌مان باشیم و برای رفع مشکلات فقرا به دنبال کار باشیم تا خدمات ارزشمندی به نیازمندان ارائه کرده در غیر این صورت باید در روز قیامت جوابگوی کارهای‌مان باشیم پس قدر این نعمت که مددجویان ما هستند را بدانیم و نسبت به تکالیف خود کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول