اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

اولویت تخصیص اعتبار با پروژه‌های با پیشرفت بالاست

استاندار بوشهر گفت: اولویت تخصیص اعتبار با پروژه‌های با پیشرفت بالاست.

اولویت تخصیص اعتبار با پروژه‌های با پیشرفت بالاست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، فریدون حسنوند امشب در نشست بررسی مشکلات پیمانکاران راهسازی دشتی با اشاره به مشکلات پیمانکار راه در دشتی، اظهار داشت: بعضی از پروژه‌ها ملی و در مسیر اصلی هستند و پیمانکاران باید از اعتبارات ملی هزینه کنند.

وی ادامه داد: ما مدافع منافع مردم استان بوشهر هستیم و اعتباری را می‌گذاریم تا شما دریافت کرده و کار را جلو ببرید.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در بخش ورزش استان بوشهر نیز مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون تومان تخصیص داده شده است، خاطرنشان کرد: توزیع اعتبارات باید عادلانه بین شهرستان‌ها و پروژه‌های مختلف توزیع شود.

حسنوند تصریح کرد: با شرایط بودجه‌ای که در کشور و استان وجود دارد، پروژه‌هایی که دارای پیشرفت بیشتری هستند، توزیع اعتبار می‌کنیم و اختصاص اعتبار مابقی نیز با اولویت صورت می‌گیرد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان بوشهر نیز گفت: با اختصاص مبلغ 150 میلیون تومان اعتبار در سال گذشته به محور راه کاکی بادوله، این محور با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال اجراست.

فرزاد رستمی افزود: قرارداد ما سه میلیارد و 600 میلیون تومان برای چهار کیلومتر راه است و امسال مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان اختصاص یافته است، اما پرداختی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: محور ناصری به شنبه نیز به همین صورت است، به طوری که امسال یک میلیارد و 500 میلیون تومان ابلاغ اعتبار داشته که تاکنون 50 میلیون تومان آن پرداخت شده است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان بوشهر متذکر شد: پروژه دو محور «کاکی» به «شیخیان» و «وراوی» به «محمدآباد» تعطیل است و حدود 300 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

رستمی اضافه کرد: تعهدات ما در محور دولت‌آباد به زیارت به اتمام رسیده و حدود 3.5 کیلومتر مسیر آن باقی مانده است که مبلغ 600 میلیون تومان مطالبات پیمانکار از قبل است.

وی تأکید کرد: در صورت تخصیص مبلغ یک میلیارد تومان می‌توانیم  3.5 کیلومتر را موقتاً تحویل دهیم.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان بوشهر در پایان بیان داشت: برای خرید قیر ورودی شهر خورموج به مبلغ 500 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

انتهای پیام/66001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول