اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر خبر داد

فعالیت 350 شعبه موسسه مالی و اعتباری کوثر در سراسر کشور

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر از فعالیت 350 شعبه این موسسه در سراسر کشور خبر داد.

فعالیت 350 شعبه موسسه مالی و اعتباری کوثر در سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عیسی رضایی ظهر امروز در دیدار مدیران و معاونان موسسه مالی و اعتباری کوثر با آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: این موسسه به منظور پشتیبانی از اهداف وزارت دفاع شکل گرفت و از سال 90 فعالیت خود را آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون این موسسه دارای 350 شعبه در سراسر کشور است و اکثر فعالیت‌های این موسسه جمع‌آوری منابع برای پشتیبانی در اعطای وام قرض‌الحسنه است و بنا گذاشتیم در وام قرض‌الحسنه هیچ کارمزدی از مردم نگیریم.

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر عنوان داشت: در عقود اسلامی و وام‌های دارای مبالغ بالا ورود پیدا نکردیم، ولی برنامه‌ریزی کردیم تا افراد امینی که حلال و حرام و قرارداد شرعی را درک می‌کنند، وارد شوند و به کسب و کار بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون موسسه مالی و اعتباری کوثر به صورت منطقه‌ای ‌اداره می‌شد ولی شعبه این موسسه در استان قم به صورت مستقل شد تا ارتباط نزدیک‌تری با دفتر علما داشته و در زمینه مباحث شرعی و به ویژه مباحث اقتصادی بهره‌مندی بیشتر کسب کند.

رضایی یادآور شد: در نظر داریم شورای فقهی را راه‌اندازی کنیم تا بتوانیم از نمایندگان مورد تایید علما در این شورا استفاده کنیم.

انتهای پیام/78003/ل20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول