اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

رفع مشکل اعتباری پروژه‌های کهگیلویه و بویراحمد از طریق صندوق توسعه ملی

رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل اعتباری پروژه‌های این استان از طریق صندوق توسعه ملی رفع می‌شود.

رفع مشکل اعتباری پروژه‌های کهگیلویه و بویراحمد از طریق صندوق توسعه ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز دومین جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون برنامه‌ریزی، رئیس اتاق بازرگانی و دیگر اعضای جلسه در سالن شماره دو استانداری استان برگزار شد.

در این جلسه جبار کیانی با تاکید بر این‌که سیاست‌های دولت تدبیر و امید فعالیت و کسب و کار مفید و امرار معاش است، اظهار کرد: نماینده ارشد دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد باید با توجه به موقعیت‌های موجود در سطح استان نسبت به رسیدگی و توجه به این مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به برگزاری دومین نشست شورای گفت‌وگو بخش خصوصی با دولت در این استان اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارشات دریافتی در هیچ کدام از استان‌های کشور در دولت تدبیر و امید جلسه دوم شورای گفت‌وگو برگزار نشده که دومین جلسه نشان از توجه و اهمیت دادن به این دو بخش است.

این مسئول اشاره‌ای به برنامه‌ها و مصوبات جلسات قبل داشت و گفت: در جلسه گذشته مقرر شد کمیته‌ای با هماهنگی دفتر مدیر کل امور اقتصادی متشکل از صنعت و معدن، کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دیگر عوامل ذی‌ربط لیستی از کارها و طرح‌‌های با مشکل را ارائه دهند.

کیانی با تاکید بر این‌که تا الان واحدی که به بن‌بست رسیده باشد وجود ندارد و عمده مشکلات تسهیلات پرداختی بانک‌ها است، گفت: بانک‌های عامل تاکنون همکاری خوبی داشتند که از تلاش و همکاری مضاعف کلیه بانک‌ها تشکر و قدردانی می‌کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که بسیاری از واحدهای تولیدی و پروژه‌های مهم با مشکلات مالی مواجه هستند، گفت: بهترین منبعی که می‌توان پروژه‌های استان را شارژ کرد و آن‌ها را نجات داد صندوق توسعه ملی است که انتظار می‌رود بخش دولتی توجه ویژه‌ای به این مهم داشته باشد.

کیانی به برنامه‌های جلسه دوم شورای گفت‌وگو اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این جلسه عوامل و مشکلات پیش‌روی طرح تولیدی مزرعه قارچ سپید دهدشت، واحد تولیدی دنایس، معدن دلی‌بجک، واحد تولیدی قارچ دکمه‌ای و شرکت آرتین یاسوج به بحث و تبادل نظر گذاشته شود تا عوامل پیش‌روی واحدهای تولیدکننده نیز برطرف شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در صورتی که جلسات به صورت مرتب تشکیل و برگزار شود و نسبت به رفع مشکل طرح‌ها به صورت هدف‌مند و برنامه‌ریزی شده عمل کنیم بسیاری از مشکلات در این حوزه نیز برطرف می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر و قدردانی از همکاری خوب بانک‌های عامل با واحدهای تولیدی و بخش خصوصی اذعان کرد: امیدواریم با همکاری مدیران عامل بانک‌ها حداقل بتوانیم اشتغال‌های موجود را داشته باشیم.

انتهای پیام/82811/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول