اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار خبر داد

پرداخت 233 مورد تسهیلات کارگشایی به مددجویان

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار از پرداخت 233 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه‌ کارگشایی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

پرداخت 233 مورد تسهیلات کارگشایی به مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طاهر مهدی‌پور عصر امروز در نشست با جمعی از مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد بیله‌سوار اظهار داشت: از این تعداد تسهیلات پرداختی 117 فقره مددجویی و 116 مورد نیز غیر مددجویی است.

وی تصریح کرد: در طول این مدت بیش از یک میلیارد و 798 میلیون ریال به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این شهرستان تسهیلات کارگشایی پرداخت شده است.

مهدی‌پور خاطر نشان کرد: کمیته‌ امداد به منظور گشایش مشکلات کاری و زندگی مردم نیازمند اعم از تأمین هزینه‌های درمانی، تعمیرات مسکن، سرویس بهداشتی و... در حد توان و امکانات خود اقدام به پرداخت وام قرض‌الحسنه می‌کند.

این مسئول با اشاره به فرمایشات ائمه معصومین (ع) اضافه کرد: دین مبین اسلام که به شدت با رباخواری مبارزه کرده با تکیه بر معنویات و ایمان مردم، وام بدون بهره (قرض‌الحسنه) را مطرح کرده است تا مسلمانان احتیاجات یکدیگر را بدون در نظر گرفتن سود و بهره‌ مادی برطرف سازند.

پرداخت سه میلیارد ریال مستمری به مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار از پرداخت بیش از سه میلیارد و 344 میلیون ریال مستمری از ابتدای سال‌جاری تاکنون به مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

مهدی‌پور اظهار داشت: مبلغ پرداختی به حساب یک‌هزار و 125 خانوار از مددجویان تحت حمایت این شهرستان واریز شده است.

وی گفت: کمیته‌ امداد با اجرای طرح‌های مددجویی افراد و خانوارهای نیازمند از قبیل ایتام، بی‌‌سرپرستان، از کارافتادگان، سالمندان، بیماران و... را مورد حمایت قرار می‌‌دهد.

مهدی‌پور با بیان اینکه در کنار پرداخت مستمری ماهانه خدمات حمایتی دیگری نیز به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود، افزود: برگزاری دوره‌های فرهنگی و آموزشی، تأمین کمک هزینه‌ جهیزیه‌ نوعروسان تحت حمایت، پرداخت وام‌های کارگشایی، معافیت‌های سربازی فرزندان ذکور تحت حمایت، اخذ رایگان انشعابات و... از دیگر خدماتی است که برای مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند توسط این نهاد ارائه می‌شود.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار در پایان سخنان خود تصریح کرد: در صدد هستیم تا با ارائه‌ خدمات مختلف به مددجویان و افراد بی‌بضاعت این شهرستان آنان را توانمند کرده و به مرز خودکفایی نزدیک کنیم.

انتهای پیام/62004/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول