اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل:

پرداخت یک میلیارد ریال بابت هزینه‌های بهداشتی به مددجویان

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل پرداخت افزون بر یک میلیارد و 491 میلیون ریال جهت رسیدگی به امور بهداشتی، درمانی و امور بیمه‌ای خانواده‌های تحت پوشش این نهاد از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد

پرداخت یک میلیارد ریال بابت هزینه‌های بهداشتی به مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های توسعه واحدهای مسکن مددجویی در اردبیل اظهار داشت: با اقدامی خداپسندانه و همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) تعدادی از خیرین و نیکوکاران اردبیلی برای تکمیل 9 واحد از منازل مددجویان تحت حمایت کمیته‌ امداد در شهر هیر بالغ بر 23 میلیون و 500 هزار ریال مساعدت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: همزمان با ایام سوگواری امام حسین (ع) طی مراسمی معنوی در مسجد جامع شهر هیر این مقدار مساعدت‌های مردمی جهت تکمیل خانه‌های در حال ساخت برای مددجویان تحت پوشش کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل که فاقد منزل هستند، جمع‌آوری شد.

قدیمی با اشاره به اینکه خیرین و نیکوکاران در این مراسم بالغ بر 23 میلیون و 500 هزار ریال به صورت نقدی مساعدت کردند، افزود: همچنین 10 کامیون ماسه و یک کامیون گچ نیز به صورت جنسی برای تکمیل منازل مددجویی جمع‌آوری شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: تاکنون برای احداث این تعداد منازل مددجویی بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: برای تکمیل این خانه‌های مددجویی نیازمند اعتباری بیش از 800 میلیون ریال هستیم.

قدیمی بیان کرد: انتظار می‌رود خیرین و مردم نیکوکار اردبیل و هیر با کمک‌های خود موجبات تکمیل این واحدها را فراهم سازند تا قبل از رسیدن فصل سرما این خانه‌ها به اتمام برسد.

پرداخت یک میلیارد ریال بابت هزینه‌های بهداشتی به مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل همچنین از پرداخت افزون بر یک میلیارد و 491 میلیون ریال جهت رسیدگی به امور بهداشتی، درمانی و امور بیمه‌ای خانواده‌های تحت پوشش این نهاد از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

قدیمی یادآور شد: این مبلغ بابت رفع مشکلات بهداشتی، درمانی و امور بیمه‌ای یک‌هزار و 622 مددجوی تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در کنار پرداخت هزینه‌های درمانی برای مددجویان، کارگاه‌های آموزشی متعدد بهداشتی نیز برگزار می‌شود، ادامه داد: توزیع اقلام بهداشتی بین خانواده‌های تحت پوشش نیز از دیگر فعالیت‌های کمیته‌ امداد است.

قدیمی گفت: در کنار این فعالیت‌ها، مراکز خدمات درمانی و بیمارستانی طرف قرار داد با این نهاد مقدس نیز خدمات ارزنده‌ای را به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌کنند که قابل تقدیر و تمجید است.

این مسئول افزود: درمان بیماران، رفع نیازهای اساسی مددجویان، توجه به بهداشت فردی و جمعی، بهداشت محیط کار، توزیع سبد بهداشتی و کمک به رفع سوء تغذیه‌ کودکان زیر شش سال از دیگر خدماتی است که برای رفاه و آرامش هر چه بیشتر خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌شود.

انتهای پیام/62006/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول