اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر سمنان:

اتاق فکر پیشگیری از مصرف مواد مخدر در سمنان ایجاد می‎شود

مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سمنان از ایجاد اتاق فکر پیشگیری از مصرف مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

اتاق فکر پیشگیری از مصرف مواد مخدر در سمنان ایجاد می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، علی شاهب در جلسه مراکز مشاوره آموزش عالی استان سمنان که با حضور نمایندگان مراکز مشاوره آموزش عالی و آموزش و پرورش استان سمنان در سالن میثاق دانشگاه سمنان برگزار شد، گفت: این اتاق فکر به زودی با حضور قشرهای مختلف و از جمله دانشگاهیان برای ارائه برنامه‎های پیشگیرانه و مفید برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر در سمنان ایجاد خواهد شد.

شاهب با بیان اینکه مواد مخدر مرز نمی‎شناسد و در صورت عدم آگاهی باعث درگیری همه اقشار جامعه می‎شود، افزود: متأسفانه امروزه از همه نوع قشر و سطح شغلی گرفتار مواد مخدر هستند.

شاهب با بیان اینکه متأسفانه در زمینه پیشگیری از مصرف مواد مخدر و مضرات و عواقب آن به صورت جزیره‎ای عمل می‎شود و هر ارگان و دستگاهی به صورت مجزا فعالیت می‎کند، افزود: پیشگیری از مصرف مواد مخدر عزم جدی و جهادی را می‎طلبد و همه قشرهای جامعه باید برای ریشه‎کنی آن تلاش کنند.

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه سمنان نیز در این نشست خواستار ارائه برنامه‎های هر یک از مراکز مشاوره در زمینه راه‎های پیشگیری از مصرف مواد مخدر در آینده نزدیک شد.

اسحق رحیمیان بوگر افزود: باید در پیشگیری از مصرف مواد مخدر از ظرفیت و پتانسیل تشکل‎های دانشجویی و نیروهای متخصص در آموزش و پرورش و دانشگاه‎ها بهره برد.

حاضران در این جلسه گزارشی از مراکز مشاوره آموزش عالی استان سمنان در زمینه پیشگیری از مصرف مواد مخدر را ارائه و در زمینه چگونگی آموزش و پیشگیری از مصرف مواد مخدر، هم‎اندیشی کردند.

دانشگاه سمنان به عنوان مرکز مشاوره دانشگاه مادر استان سمنان، هماهنگ‎کننده و انسجام‎دهنده برنامه‎های پیشگیری از مصرف مواد مخدر و برنامه‎های شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر این استان است.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول