اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی:

شعبه 3 اراک و شعبه 2 تامین اجتماعی ساوه راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی از راه‌اندازی شعبه سه اراک و شعبه دو شهرستان ساوه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

شعبه 3 اراک و شعبه 2 تامین اجتماعی ساوه راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، کیومرث طهماسبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با مساعدت مدیرعامل و مصوبه هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی مجوز ایجاد شعبه سه کلانشهر اراک و شعبه دو ساوه صادر و برای اجرا به این اداره کل ابلاغ خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به نیازی که از مدت‌ها قبل در این دو شهر صنعتی کشور به منظور ایجاد شعب جدید احساس شد پیگیری‌های زیادی در این خصوص انجام گرفت که در نهایت در آخرین جلسه، هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی مصوبه‌ای در این خصوص صادر و ابلاغ کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: در کلانشهر اراک بیش از 150 هزار نفر بیمه شده اصلی و مستمری ‌بگیر و در شهرستان ساوه نیز بیش از 67 هزار بیمه شده اصلی و مستمری ‌بگیر وجود دارد که با توجه به اینکه این دو شهر از قطب‌های مهم صنعت کشور به شمار می‌روند ایجاد و راه‌اندازی این دو شعبه کمک شایانی به مخاطبان این سازمان خواهد کرد.

طهماسبی گفت: با مصوبات اخیر تعداد شعبات به 15 شعبه اصلی در سراسر استان، سه کارگزاری در شهر اراک و چهار شعبه اقماری در شهرهای فرمهین، نیمور، نوبران و ساوه افزایش یافته که شعب اقماری شهرهای فرمهین و نیمور نیز دارای قابلیت‌های لازم برای ارتقاء به شعبه دائم را دارند که پیگیری‌هایی نیز در این زمینه صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/87006/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول