اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا اعلام کرد:

بدهی 200 میلیون ریالی پیام‌نور نکا به تامین اجتماعی

فرماندار نکا از بدهی 200 میلیون ریالی دانشگاه پیام نور نکا به تامین اجتماعی این شهرستان خبر داد و گفت: باید با کمک همه‌جانبه در راستای رفع مشکلات فرهنگی و اقتصادی این دانشگاه گام برداریم.

بدهی 200 میلیون ریالی پیام‌نور نکا به تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی امشب در جلسه بررسی مسائل و مشکلات دانشگاه پیام نور نکا بیان داشت: براساس اعلام کارشناس بیمه تامین اجتماعی پیام نور نکا 207 میلیون ریال معوقه بیمه دارد که اگر تا تاریخ 20/10/92 پرداخت شود این بدهی با توجه به بخشودگی بیمه‌ای به 132 میلیون ریال تنزل می‌یابد.

وی افزود: پرداخت بیمه کارکنان دانشگاه پیام نور نکا از تعهدات هیئت موسس است و ما به‌زودی تا تاریخ مقرر به حساب دانشگاه واریز می‌کنیم.

رجبی با اشاره به بدهی 22 میلیون تومانی شهرداری به پیام نور نکا خاطرنشان کرد: این بدهی نیز از جمله مواردی است که با توجه به اینکه معاون شهردار وقت که اکنون خود شهردار نکا شده است در حضور امام جمعه، نماینده مجلس و اعضای هیئت موسس دانشگاه امضاء کرده و مصوب شده است که پرداخت کند.

وی ادامه داد: اینکه هیئت موسس هم به دانشگاه پیام نور نکا بدهکار است باید پیگیری شود و به خاطر احیای هیئت موسس این دانشگاه برای رونق و شکوفایی آن و کاهش دغدغه‌ها باید تلاش شود.

فرماندار نکا با بیان اینکه برای حیات و پویایی دانشگاه، باید فعال بود اظهار داشت: ما نسبت به آینده مسئول هستیم و لذا باید کارها را با برنامه‌ریزی و برای رشد و شکوفایی همه‌جانبه انجام دهیم.

رئیس دانشگاه پیام نور نکا نیز در گفت: شهرداری از سال 1387 تا کنون مبلغ 300 میلیون ریال به ما بدهکار است که تاکنون 80 میلیون ریال در قالب پرداخت 30 میلیون ریالی و 50 میلیون ریالی را پرداخت کرده است.

رحمت‌الله رضایی بیان داشت: مبلغ 300 میلیون ریال از حساب استانداری مازندران در زمان شفقت استاندار وقت مازندران به حساب شهرداری به‌عنوان یکی از اعضای هیئت موسس همزمان با پنج دانشگاه پیام نور دیگر واریز شد.

وی یادآور شد: اکنون شهرداری از پرداخت مابقی بدهی خود به دانشگاه امتناع می‌کند و منکر این قضیه شده است که اصلا پرداختی از استانداری به شهرداری صورت نگرفته است.

رضایی گفت: با همکاری و رایزنی‌های مسئولان این مسئله هر چه زودتر به سرانجام برسد و دانشگاه مبلغ مورد نظر را دریافت کند.

انتهای پیام/86002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول