اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تامین اجتماعی دشتستان خبر داد

خدمات‌رسانی تامین اجتماعی به 100 هزار نفر در دشتستان

رئیس تامین اجتماعی دشتستان از خدمات‌رسانی تامین اجتماعی به 100 هزار نفر در دشتستان خبر داد.

خدمات‌رسانی تامین اجتماعی به 100 هزار نفر در دشتستان

حبیب پورمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: تامین اجتماعی یک سازمان خدمات‌رسان است و بیشترین حجم خدمات را در حوزه درمانی به افراد تحت پوشش ارائه می‌کند.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات و رضایتمندی جامعه هدف در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس تامین اجتماعی دشتستان خاطرنشان کرد: شعبه مادر تأمین اجتماعی شهرستان دشتستان بیشترین میزان شعب اقماری تأمین اجتماعی در سطح استان بوشهر را در خود جای داده و از تمام توان برای انجام صحیح وظایف شعب اقماری بهره می‌بریم.

پورمند تصریح کرد: ارائه خدمات سازمان تأمین اجتماعی به اقصی نقاط کشور از اهداف محوری و اساسی شعب اقماری است و در دشتستان بزرگ شاهد پراکندگی و گستردگی شعب اقماری در تمامی مناطق این شهرستان هستیم.

رئیس تامین اجتماعی دشتستان از خدمات‌رسانی تامین اجتماعی به 100 هزار نفر در دشتستان خبر داد و افزود: در حال حاضر و بر اساس آمار موجود بیش از 100 هزار نفر جمعیت بیمه شده اصلی و تبعی تامین اجتماعی استان بوشهر در دشتستان هستند.

پورمند گفت: سرکشی به شعب مختلف اقماری شهرستان و نظارت بر شعب موجبات افزایش کیفیت خدمات شده است.

وی بیان داشت: از مردم شهرستان نیز می‌خواهیم انتقادات و پیشنهادات خود را برای بهبود کیفیت خدمات به این سازمان ارائه کنند.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول