اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج عملیاتی شد

بهره‌برداری از 4 سالن ورزشی صالحین در نکا

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج،بهره‌برداری از چهار سالن ورزشی صالحین در نکا با حضور مسئولان عملیاتی شد.

بهره‌برداری از 4 سالن ورزشی صالحین در نکا

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا،فرمانده سپاه ناحیه نکا صبح امروز در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها اظهار داشت: توجه به پرورش جسم و ورزش از جمله مواردی است که باید بیش از گذشته در جامعه نهادینه شود.

مرتضی رمضانی افزود: تربیت و ترویج فرهنگ ناب بسیج در بین جوانان با استفاده از ورزش از جمله اهدافی است که با ساخت این سالن‌ها دنبال می‌شود تا ما بسیجی آماده و ورزیده داشته باشم.

وی گفت: تقویت روحیه نشاط و سرزندگی در بین بسیجیان،پر کردن اوقات فراغت،توجه به ورزش و دنبال کردن آن،جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی از اهداف بلند ما در این برنامه است.

فرمانده سپاه نکا با اشاره به افتتاح سالن ورزشی خواهران در حوزه شهری یادآور شد: این سالن در زمینی با زیربنای یک‌هزار مترمربع و با اعتبار 150 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

رمضانی همچنین با اشاره به سالن‌های ورزشی برادران نیز خاطرنشان کرد: سالن‌های برادران در روستایی گل‌خیل بخش مرکزی،حوزه یک‌ شهری و سالن ورزشی لایی هزارجریب نکا به صورت همزمان افتتاح شد.

وی گفت: برای افتتاح این چهار سالن ورزشی صالحین برادران و خواهران در نکا، حدود 7 میلیارد ریال هزینه شده است.

فرمانده سپاه نکا یادآور شد: سالن‌های افتتاح شده چند منظوره بوده و ورزش‌های توپی و رشته‌های رزمی در آن برگزار می‌شود.

فرماندار نکا نیز در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی،فرهنگی،نظامی و اقتصادی است.

علی رجبی بیان داشت: بسیج همواره در راه اعتلای نظام و حمایت از ولایت فقیه در تمام شرایط ثابت قدم و استوار بوده است و ولایتمداری از شاخصه‌های مهم بسیج است.

وی گفت: باید هر یک از دستگاه‌های اجرایی تمام ظرفیت‌های خود را برای حضور مستمر بسیج در مسایل مختلف به کار گیرند تا شاهد بالندگی فزاینده بسیج باشیم.

فرماندار نکا،شادی و نشاط، شور و شوق و تحکیم بنیان خانواده  را از رهاوردهای حضور در ورزش‌های مختلف دانست و اضافه کرد: افرادی که از ورزش‌های مختلف استقبال می‌کنند علاوه بر افزایش طول عمر، نشاط و شادابی، کمتر بیمار می‌شوند.

رجبی افزود: باید جوانان ما آن‌ چنان در میادین ورزشی سرگرم شوند که از نظر بدنی همواره آماده باشند و با پرداختن به امر ورزش از بسیاری از خطرات،اعتیاد و ترویج فساد اخلاقی که از اهداف اصلی دشمنان است به دور باشند.

انتهای پیام/86002/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول