اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته یازدهم جام آزادگان صورت می‌گیرد

حمله پاس همدان به یک تیم شمالی قعرنشین

تیم فوتبال پاس همدان امروز برای رسیدن به بالای جدول در لیگ دسته یک برابر تیم قعرنشین گروه به میدان می‌رود.

حمله پاس همدان به یک تیم شمالی قعرنشین

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران امروز در هفته یازدهم خود پیگیری می‌شود تا به طور تقریبی، چهره‌های تیم‌های مدعی برای قهرمانی نیم‌فصل مشخص خواهد شد.

تیم فوتبال پاس همدان که امسال با مجتبی خورشیدی پا به عرصه لیگ دسته یک گذاشته نتایج بدی را کسب نکرده و با کسب 13 امتیاز در میانه جدول گروه 2 این رقابت‌ها جاخوش کرده است.

در گروه 2 این مسابقات تیم فوتبال پاس که سومین سال حضور در لیگ یک را تجربه می‌کند و با تیم‌های آلومینیوم هرمزگان، پیکان تهران، پاس همدان، نفت مسجد سلیمان، راهیان کرمانشاه، ابومسلم مشهد، ایرانجوان بوشهر، آهن بافق‌یزد، سایپا شمال، داماش ایرانیان، مس رفسنجان، نفت گاز گچساران و البدر بندرکنگ حضور دارند باید برای صعود تنها یک تیم به لیگ برتر جدال نزدیکی داشته باشند.

سبزپوشان همدانی که امسال همانند سال گذشته از مشکلات مالی زیادی رنج می‌برند بعد از گذشت 10 هفته از این مسابقات هیچ گونه حق‌الزحمه‌ای از مبالغ قرارداد خود را نگرفته‌اند.

به گفته مسئولان این باشگاه از ابتدای فصل تا کنون تنها 200 میلیون تومان برای سفرها و هزینه‌های باشگاه پاس به آنها پرداخته شده است.

آمدن محمدناصر نیکبخت به همدان در سمت استانداری که عملاً ریاست هیئت مدیره این باشگاه را بر عهده دارد جرقه امیدی را در دل عبدالحمید رمضانی و همکارانش در باشگاه پاس روشن کرده تا مشکلات آنها برطرف شود.

این موضوع در دیدار صمیمی کادر مدیریتی و فنی تیم با استاندار، به وضوح بیان شده است.

شاگردان مجتبی خورشیدی در هفته یازدهم شرایط سختی را برای رسیدن به جمع تیم‌ها بالانشین جدول دارند و باید برای ماندن در کورس قهرمانی و مدعی بودن صعود به لیگ برتر از شمال و بازی برابر تیم سایپا با امتیاز بازگردند.

پیروزی خانگی هفته گذشته پاسی‌ها در همدان و مقابل نفت و گاز گچساران از نظر روحیه بسیار مناسب بوده و باعث خواهد شد تا امروز با انگیزه بیشتری در قائمشهر برابر تیم سایپای شمال به نتیجه برسند.

بزرگسالان مشکل تیم پاس انجام بازی بر روی چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی قائمشهر است که شاید به دلیل عدم تمرین بر روی این نوع چمن نتوانند به خوبی دستورات کادر فنی خود را پیاده کنند.

در بازی گذشته پاسی‌ها در همدان بدون پنج بازیکن اصلی خود به میدان رفتند و موفق به پیروزی شدند حال باید دید امروز با اضافه شدن بازیکنانی که به دلیل محرومیت و مصدومیت کنار این تیم نبودند در این بازی می‌توانند کمک‌حال مجتبی خورشیدی و همکارانش باشد یا خیر؟

در مقابل تیم قعرنشین سایپای شمال وضعیتی خوبی در جدول ندارد با استعفای بهرام فروتن، سرمربی سایپای شمال هدایت این تیم را اسماعیل اسماعیلی، سرمربی سابق نساجی برعهده گرفته و این تغییر و تحولات در کادر فنی این تیم شاید باعث شود تا کار پاسی‌ها سخت‌تر شود.

تیم فوتبال پاس در صورت پیروزی در بازی امروز با توجه به فشردگی جدول می‌تواند تا رده سوم صعود کند و شرایط خوبی را برای قبل از شروع تعطیلات نیم‌‌فصل داشته باشد و خود را به عنوان یکی از مدعیان گروه معرفی کند.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین سایپای شمال و پاس همدان را موسی‌الرضا ارغوانی (داور وسط)، میلاد قاسمی و داریوش صابرمطلق (کمک داور) و سجاد لطافتی (داور چهارم) قضاوت می‌کنند که همچنین نظارت داوری بر عهده داود رفعتی خواهد بود.

تا قبل از این مسابقه و پایان هفته دهم لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران تیم فوتبال پاس همدان با کسب 13 امتیاز و تفاضل کمتر در رده ششم قرار دارد و در مقابل تیم سایپای شمال با هشت امتیازی که به دست آورده، قعرنشین و در جایگاه سیزدهم این گروه جاخوش کرده است.

در چارچوب هفته یازدهم مسابقات لیگ یک مسابقه بین سایپای شمال و پاس همدان امروز شنبه 2 آذر ماه از ساعت 14 و در ورزشگاه چمن مصنوعی وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول