اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

تصادف شدید 2 پراید در جاده گهرباران

دو دستگاه پراید به علت لغزندگی و عرض کم جاده گهرباران شهرستان میاندرود با یکدیگر برخورد کردند و هر دو خودرو متحمل خسارت شدیدی شدند.

تصادف شدید 2 پراید در جاده گهرباران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، در طول چند سال اخیر جاده گهرباران شهرستان میاندرود از نگاه مسئولان مازندران بی‌مهری‌های بسیار زیادی را متحمل شده است.

به علت غفلت مسئولان استان در سال‌های گذشته جاده گهرباران به‌ عنوان یک محور درجه دو و فرعی معرفی شد و از اعتبارات مناسب برای تعریض و کاهش نقاط خطرناک برای زندگی مردم بی‌نصیب مانده است. بعد از ظهر امروز سانحه رانندگی در جاده گهرباران شهرستان میاندرود روی داد که تلفات جانی نداشت.

دو خودروی پراید که در حال حرکت در جاده گهرباران شهرستان میاندرود بودند، به علت لغزندگی و کم عرض بودن جاده گهرباران، سبب این حادثه شدند. این حادثه در مقابل شرکت چل‌الکتریک بخش گهرباران شهرستان میاندرود صورت گرفت و تلفات جانی نداشت.

برخورد دو پراید در جاده کم‌عرض گهرباران در حالی صورت گرفت که هر دو خودرو خسارت جدی دیدند.

شاهد عینی این حادثه علت اصلی این سانحه را کم‌عرض بودن جاده گهرباران دانست و گفت: این نخستین تصادفی نیست که در جاده گهرباران رخ می‌دهد بلکه همه روزه ما شاهد چنین تصادف‌هایی در این محور هستیم.

محمد عمادی جاده گهرباران را یک محور مرگبار دانست و گفت: عبور و مرور روزانه بیش از 300 تریلر نفتکش در جاده گهرباران این محور را برای روستانشینان بخش گهرباران شهرستان میاندرود ناامن کرده است.

این شهروند میاندرودی، خواستار اجرای تعریض جاده گهربارن تا پاسگاه جاده گهرباران از شهرستان میاندرود شد.

با توجه به اینکه جاده گهرباران راه ارتباطی حدود 30 روستا با جمعیت ثابت بیش از 40 هزار نفر، نیروگاه شهید سلیمی نکا، بندر امیرآباد، زمین‌های دشت‌ناز و چندین شرکت صنعتی دیگر است، راه فعلی برای این تعداد حمل و نقل مناسب نیست.

به گزارش فارس، اقدامات تعریضی از سه راه اسلام‌آباد تا چهار راه ورکلاء انجام شده است، اما در بخش گهرباران تاکنون اقدام موثری صورت نپذیرفته است.

انتهای پیام/86003/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول