اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیر:

جاده دوراهک به ریز باز شد

فرماندار دیّر گفت: جاده دوراهک به ریز که به علت ریزش کوه شب گذشته مسدود شده بود با تلاش ماموران راهداری شهرستان دیّر در حال حاضر باز و تردد در آن محور در جریان است.

جاده دوراهک به ریز باز شد

 علی بحرانی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دیّر گفت: این بارش سنگین باعث اختلالاتی در سطح خیابان‌ها، پیاده‌روها و معابر عمومی شهر شد که با همکاری و تعامل خوب مجموعه ادارات، کار بازگشایی صورت گرفته است.

فرماندار دیّر گفت: با وجود نزول رحمت الهی و بارش شدید باران که از یکشنبه عصر آغاز و باعث خوشحالی کشاورزان و عموم مردم شده تاکنون خسارت خاصی اعلام نشده است.

فرماندار دیّر در مورد میزان بارندگی امروز در این شهرستان گفت: تا ساعت 11 امروز شهر آبدان با 10 میلی‌متر بیشترین بارندگی را داشته است و پس از آن شهر بردستان 5.5، دوراهک 4.5 و دیّر 3 میلی‌متر قرار دارد.

بحرانی افزود: با توجه به اینکه از سوی سازمان هواشناسی سال‌جاری سالی پر بارش از رحمت الهی اعلام شده است همه ادارات از هم‌‌اکنون آمادگی لازم برای هرگونه وقوع بحران، سیل و طغیان رودخانه و آب‌گرفتگی معابر عمومی و خیابان‌ها را داشته باشند.

بحرانی اضافه کرد: تمام راه‌های شهرستان باز است و راه جاده دوراهک به ریز که به علت ریزش کوه شب گذشته مسدود شده بود با تلاش ماموران راهداری شهرستان دیّر در حال حاضر باز و تردد در آن محور در جریان است.

فرماندار دیّر یادآور شد: با توجه به فصل سرما و بارندگی اکیپ‌های مختلف متشکل از ادارات در خصوص بروز هرگونه حوادث احتمالی و غیره منتظره در شهرستان تشکیل شده که در آمادگی کامل برای ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی قرار دارند.

انتهای پیام/66005/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول