اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

ادامه عملیات بهسازی جاده سوق منوط به ترفیع مشکل پیمانکار است

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد توقف عملیات راه ارتباطی دهدشت به سوق را به خاطر مطالبات پیمانکار دانست و گفت: به محض تعیین تکلیف پیمانکار، عملیات اجرایی این پروژه از سر گرفته می‌شود.

ادامه عملیات بهسازی جاده سوق منوط به ترفیع مشکل پیمانکار است

خیبر بیدارپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: جاده ارتباطی دهدشت به سوق از خواسته‌های اصلی مردم شهرستان کهگیلویه است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد طول این جاده را هفت کیلومتر دانست و تصریح کرد: پیمانکار این پروژه به خاطر مطالباتی که از قرارگاه نیروگستر داشته کار را رها کرده است.

وی ناچیز بودن اعتبار مورد نظر را از دیگر مشکلات اجرای پروژه راه ارتباطی دهدشت به سوق عنوان و خاطرنشان کرد:همه اعتبار این پروژه 240 میلیون است که کار را به جایی نمی‌رساند.

بیدارپور در ادامه تصریح کرد: به محض تعیین تکلیف پیمانکار، عملیات این جاده از سر گرفته می‌شود.

این مسئول جاده دهدشت به پاتاوه را از دیگر پروژه‌های نیمه تمام کهگیلویه برشمرد و افزود: تغییر در مدیریت قرارگاه خاتم منجر به بروز مشکلاتی در روند اجرای عملیات این پروژه مهم شده است.

بیدارپور جاده پاتاوه به دهدشت را سخت گذرترین جاده جنوب کشور دانست و گفت: تعداد 13 تونل با طول هشت و نیم کیلومتر در این مسیر درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه ادامه عملیات احداث این جاده توسط یکی از بهترین مؤسسه‌های قرارگاه قرب قائم از سر گرفته شده است ابراز امیدواری کرد با تأمین اعتبار مورد نیاز ظرف یک سال و نیم آینده به بهره‌برداری برسد.

بیدارپور هم‌چنین در مورد پروژه مسکن مهر اذعان داشت: مسکن مهر دهدشت از بهترین سایت‌های مهر در سطح کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود 968 کیلومتر راه روستایی در شهرستان کهگیلویه ابراز داشت: تنها 35 درصد از این راه‌های ارتباطی آسفالت شده است.

بیدارپور با بیان اینکه 360 کیلومتر از راه‌های ارتباطی کهگیلویه در حوزه عشایری و خالی از سکنه است افزود: باید کاری کنیم 35 درصد جاده آسفالته در مناطق روستایی را به 60 درصد برسانیم.

بیدارپور هم‌چنین از تزریق مبلغ 100 میلیون تومان به ساخت مسجد جامع شهر دهدشت خبر داد.

انتهای پیام/82016/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول