اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی

300 واحد مسکن مهر ویلایی در منوجان افتتاح شد

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار کرمان، 300 واحد مسکن مهر ویلایی در منوجان افتتاح شد.

300 واحد مسکن مهر ویلایی در منوجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، صبح امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار کرمان، 300 واحد مسکن مهر ویلایی در منوجان افتتاح شد.

جهانگیر تشکری فرماندار منوجان در حاشیه افتتاح واحدهای مسکونی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه سهم آورده صاحبان این منازل مسکونی بسیار پایین است، اظهار داشت: مددجویان بهزیستی با پرداخت 2 میلیون و 500 هزار تومان و در مجموع با قیمت 27 میلیون تومان صاحبخانه شدند که البته از فرهنگیان نیز آورده بیشتری دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه 8 هزار و 750 واحد مسکونی در شهرستان منوجان احداث و مقاوم‌سازی شده است، افزود: از این تعداد حدود 800 واحد مسکن مهر شهری و مابقی مسکن روستایی است.

تشکری تصریح کرد: از منازل فوق حدود 7 هزار و 450 واحد مورد بهره‌برداری قرار گرفته و یک‌هزار و 300 واحد در مراحل مختلف ساخت هستند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 7 میلیارد تومان تسهیلات در زمینه مسکن روستایی و بیش از 18 میلیارد تومان در حوزه مسکن شهری پرداخت شده است.

فرماندار منوجان بیان داشت: با توجه به اقدامات انجام شده در شهرستان منوجان هیچ خانواده‌ای نباید بدون مسکن باشد و اگر چنین باشد از کم‌کاری خودش است.

تشکری ابراز داشت: بسیاری از نگرانی‌های ما در زمینه خسارت‌های احتمالی زلزله کم شده و دیگر کمتر از این بابت جان مردم تهدید می‌شود.

وی عنوان کرد: 15 هزار خانوار در شهرستان منوجان زندگی می‌کنند که منازل نیمی از آنها در دولت نهم و دهم مقاوم‌سازی شده است.

به گزارش فارس، در گذشته بزرگترین سایت مسکن مهر ویلایی کشور در شهرستان طبس با یک‌هزار و 280 واحد و استان گلستان با 256 واحد افتتاح شد و امروز نیز در شهرستان منوجان 300 واحد مسکونی ویلایی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/2655/ع30/ض1002
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول