اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی خبر داد

پیشرفت 79 درصدی پروژه‌های مسکن مهر خراسان رضوی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به پیشرفت 79.26 درصدی پروژه‌های مسکن مهر استان بر تدوین راهکارهای عملیاتی برای تسریع در اتمام این پروژه‌ها تاکید کرد.

پیشرفت 79 درصدی پروژه‌های مسکن مهر خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدحسن واحدی در جلسه شورای مسکن استان اظهار داشت: با توجه به تامین اعتبار زیرساخت‌های مسکن مهر از شرکت‌های خدمات‌رسان انتظار می‌رود تا با جدیت و سرعت بیشتری نسبت به تحویل انشعابات اقدام کنند.

وی با بیان اینکه متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر 79.26 درصد است، تاکید کرد: باید طبق جدول زمان‌بندی از پیش تعیین شده نسبت به افتتاح این پروژه‌ها و تحویل به متقاضیان برنامه‌ریزی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: تعاونی‌های کم‌کار در این حوزه نیز تعیین تکلیف و اعضای آن به سایر تعاونی‌های فعال معرفی می‌شوند.

واحدی در خصوص افزایش قیمت تمام شده مسکن مهر در استان تصریح کرد: هر تصمیمی در این خصوص باید توسط کمیته تعیین نرخ صورت پذیرد و هیچ یک از تعاونی‌ها نمی‌توانند مبلغی مازاد بر توافق اولیه از اعضای خود دریافت کنند.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات از سوی بانک عامل و صدور دفترچه اقساط نیز خاطرنشان کرد: براساس ابلاغ وزیر راه و شهرسازی باید نسبت به صدور پایان کار واحدهای مسکن مهر اقدام شود و سپس در رهن بانک قرار گیرد تا نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام شود.

انتهای پیام/2202/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول