اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

تعهد جدید برای احداث مسکن مهر پذیرفته نمی‌شود

معاون دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تعاونی‌ها و انبوه‌سازان استان در خصوص مسکن مهر تعهد جدیدی نپذیرند و تعهدات قبلی را پیگیری کنند.

تعهد جدید برای احداث مسکن مهر پذیرفته نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرکرد، احسان امانی عصر امروز در جلسه شورای مسکن در استانداری اظهار کرد: تعاونی‌ها و انبوه‌سازان در خصوص مسکن مهر تعهد جدیدی قبول نکنند و تعهدات قبلی را پیگیری کنند.

وی افزود: مسکن مهر در همه سایت‌ها به ویژه مسکن مهر منظریه زیرساخت‌های مناسبی دارد و باید تمرکز اصلی در راستای بهبود و تکمیل واحدهای باقیمانده در مسکن مهر استان باشد.

امانی با بیان اینکه در مسکن مهر مردم نیاز به خدمات بهداشتی دارند، تأکید کرد: در پروژه مسکن مهر قسمت‌های باقیمانده در تمامی بخش‌ها مانند بخش تجاری نیز تکمیل شود.

معاون دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت فروش اقساطی مسکن مهر و تحویل کارت قسط به متقاضیان در بانک مسکن، خاطرنشان کرد: تا 28 آبان ماه سال‌جاری حدود 11 هزار و 286 کارت قسط به متقاضیان در بانک مسکن تحویل داده شده است.

وی از پرداخت 93 درصدی آمار سهم الشرکه پرداختی تسهیلات طرح مهر بانک مسکن مدیریت شعب استان خبر داد و گفت: از ابتدای طرح تا به حال در زمینه آماده‌سازی، ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر و بالای 25 هزار نفر، تسهیلات بافت فرسوده و تسهیلات روستایی 93 درصد سهم الشرکه پرداخت شده است.

این مسئول ادامه داد: مبلغ کل انعقاد قرارداد شده معادل 522 میلیارد و 453 میلیون و 432 هزار ریال است.

انتهای پیام/68006/ت20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول