اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری مرکزی:

مناسب‌‌سازی محیط برای معلولان جزو وظایف ذاتی دستگاه‌ها است

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری مرکزی با توجه به اینکه مناسب‌‌سازی محیط برای معلولان جزو وظایف ذاتی دستگاه‌ها است بر لزوم توجه دستگاه‌ها به امر مناسب‌‌سازی محیط تاکید کرد.

مناسب‌‌سازی محیط برای معلولان جزو وظایف ذاتی دستگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مهدی زند‌وکیلی صبح امروز در نشست با مدیرکل بهزیستی استان مرکزی اظهار داشت: مناسب‌سازی ساختمان‌های دولتی و مکان‌های عمومی و مبلمان شهری موضوع بسیار مهمی است که باید عملیاتی شده و کمیته مناسب‌‌سازی موظف است اصرار و پیگیری لازم را تا محقق شدن این مهم انجام دهد.

وی تصریح کرد: مناسب سازی جزو وظایف ذاتی دستگاه‌ها است و به استناد قانون آنها باید به وظایف خود عمل کنند.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری مرکزی تاکید کرد: عدم انجام وظایف به دلیل نبود اعتبار فاقد توجیه بوده و پذیرفتنی نیست.

زندوکیلی با بیان اینکه خدمات شایسته بهزیستی با برکت است، اظهار داشت: مسئولان قدر و ارزش کار در بهزیستی را بدانند و همکاری‌های لازم را برای رشد و ارتقاء کمی و کیفی آن داشته باشند.

به گفته وی بهزیستی علیرغم کمبود منابع مالی و امکانات عملکرد شایسته و مطلوبی را در امر خدمات رسانی به جامعه هدف دارد.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری مرکزی ادامه داد: امروز انگیزه الهی و توکل و ایمان به پاداش الهی، بهزیستی را به نهادی مقدس مبدل ساخته است.

زندوکیلی افزود: خدمت به معلولان بالاترین فضیلت الهی را به دنبال دارد و این مدال  افتخار کارکنان بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه بهزیستی خدمات ارزنده‌ای را به اقشار معلول و نیازمند جامعه ارائه می‌دهد، بیان کرد: سازمان بهزیستی در راستای حمایت از اقشار کم درآمد، محروم، ناتوان و افراد در معرض آسیب اقدام به ارائه خدمات متنوع در زمینه‌های مختلف می‌کند.

رضا ربیعی اظهار داشت: با توجه به مسئولیت و وظیفه خطیر و سنگین سازمان خوشبختانه در زیر سایه توجهات الهی ما شاهد تخصصی شدن فعالیت‌ها و اقدامات و اهداف خود هستیم و در این زمینه اقدامات و تلاش‌های ارزنده و مفیدی با تلاش مسئولین و کارشناسان صورت گرفته است تا خدمات ارائه شده به صورت علمی، تخصصی و به روز در اختیار افراد جامعه هدف قرار گیرد.

وی در ادامه گزارش کوتاهی از روند اقدامات و فعالیت‌های انجام شده از سوی دبیرخانه کمیته مناسب‌سازی استان، درصد پیشرفت اقدامات مناسب سازی، نحوه و میزان همکاری دستگاه‌های اجرایی در این زمینه و جایگاه و اهمیت برگزاری کمیته مناسب‌سازی استان ارائه کرد.

انتهای پیام/87012/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول