اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم لیگ ممتاز هرمزگان

اروند بندرعباس با پنج گل لمزان را در هم کوبید

تیم فوتبال اروند بندرعباس برای سومین بار متوالی، در این هفته از مسابقات فوتبال لیگ ممتاز هرمزگان با نتیجه پنج بر صفر لمزان را در هم کوبید تا هم‌چنان صدر جدول را در اختیار داشته باشد.

اروند بندرعباس با پنج گل لمزان را در هم کوبید

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، ادامه مسابقات هفته چهارم لیگ فوتبال ممتاز هرمزگان جمعه شب برگزار گردید که طی این هفته شش بازی در شهرهای مختلف این استان در قالب لیگ مذکور برگزار شد.

در نخستین روز از هفته چهارم این رقابت‌ها اتحاد رودان که هفته قبل به استراحت پرداخته بود میزبان تیم گازال جناح بود، تیم اتحاد رودان در دقیقه دو بازی بر روی اشتباه مدافع گازال که مرتکب گل به خودی شد، توانست در رودان با نتیجه یک بر صفر گازال جناح بستک را مغلوب کند، تا دومین شکست فصل گازال را رقم بزند.

قضاوت این بازی را داورانی از میناب بر عهده داشتند.

گازال هم اکنون با کسب سه امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

در دیگر بازی این هفته اروند بندرعباس که در دو هفته قبل برابر حریفان خود به پیروزی رسیده بود این هفته نیز با نتیجه پنج بر صفر لمزان را در هم کوبید تا همچنان صدر جدول را در اختیار خود داشته باشد.

در دیگر بازی این هفته سیبه کوخرد میزبان ملوان بندرکنگ بود، در این بازی که در هوای ابری و مطبوع بهاری استادیوم کوخرد برگزار شد، با گل‌های علی باقری و زبیر ایوبی با نتیجه دو بر صفر به سود کوخرد پایان یافت.

تیم سیبه کوخرد با 9 امتیاز در رده دوم پشت سر اروند 10 امتیازی قرار دارد، تیم سیبه در بازی بعدی خود روز سه شنبه در شهر میناب، میهمان کشاورز این شهر خواهد بود.

در دیگر بازی این هفته ستارگان بستانو و جبل بر شهرو با نتیجه صفر بر صفر امتیازهای بازی را بین خود تقسیم کردند و هر دو تیم تا پایان هفته چهارم با پنج امتیاز به ترتیب در رده ششم و هفتم جدول قرار دارند.

در دیگر بازی این هفته در ورزشگاه تختی قشم، به علت حضور نداشتن نیروی انتظامی، بازی با 20 دقیقه تاخیر آغاز شد.

با آغاز بازی و در دقیقه دو روی ارسال توپ از کرنر و با ضربه سر شمس‌الدین رجستری، امید درگهان به گل رسید و نیمه اول با همین یک گل خاتمه یافت.

در اواسط نیمه دوم، کشاورز میناب گل تساوی را به ثمر رساند.

و در آخرین بازی از هفته چهارم تیم ستاره رودان میزبان قهرمان فصل قبل سهیلی جوان قشم بود که این بازی نیز با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

تیم سهیلی جوان قشم و ستاره رودان با شش امتیاز در مکان چهارم و پنجم جدول در تعقیب یکدیگر هستند، گل‌های تیم سهیلی را جواد جغینی‌پور و محمدشریف صالحی به ثمر رساندند.

جواد جغینی‌پور بازیکن تیم سهیلی جوان قشم با هفت گل زده همچنان در صدر گلزنان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس تیم‌های اروند بندرعباس با 10 امتیاز، سیبه کوخرد با 9 امتیاز و تیم لمزان با هفت امتیاز به ترتیب در مکان اول تا سوم قرار دارند و تیم، آرش میناب که این هفته را به استراحت پرداخت بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول