اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره هواشناسی قشم پیش‌بینی کرد

بارش و رگبار در اغلب نقاط هرمزگان

اداره هواشناسی شهرستان قشم به عنوان یکی از مهمترین پایگاه‌های داده‌ای هواشناسی در خلیج فارس برای اغلب نقاط هرمزگان طی روزهای آینده آب و هوایی ناپایدار همراه با رگبار و بارش باران پیش بینی کرده است.

بارش و رگبار در اغلب نقاط هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، بر خلاف سال‌های گذشته هرمزگان پاییزی پر بارش را آغاز کرده است به نحوی که طی روزهای گذشته در اغلب شهرستان‌های این استان، میزان بارش‌ها خوشحالی مردم را به دنبال داشته است.

همچنین مسئولان هواشناسی قشم خبر داده‌اند از بعد از ظهر روز سه شنبه تا روز یکشنبه هفته جاری نواحی جنوب غرب و جنوب شرق کشور از جمله اغلب نقاط استان هرمزگان و جزیره قشم در معرض ناپایداری جوی قرار می‌‌گیرند به نحوی که از غرب استان این ناپایداری‌ها به صورت افزایش ابر و بارش رگباری و رعد و برق که در بعضی نقاط با آب گرفتگی معابر و سیلاب نمودار خواهد بود، بروز پیدا می‌کند.

همچنین در این مدت با افزایش سرعت باد، خلیج فارس و دریای عمان مواج و طوفانی خواهد شد.

به گزارش فارس، همچنین ایستگاه‌های باران سنج در شهرستان قشم در 24 ساعت گذشته برای نقاط مختلف قشم از جمله مرکز این شهرستان 43 میلی‌متر، فرودگاه بین‌المللی 5.2 میلی‌‌متر، کاروان 14 میلی‌‌متر، سوزا 8.6 میلی‌متر، طبل یک میلی‌متر، رمکان 26 میلی‌متر، سلخ پنج میلی‌متر و باسعیدو سه میلی‌متر میانگین بارش باران را ثبت کرده‌اند.

شهرستان قشم به مرکزیت قشم، جزائر هرمز، لارک، هنگام و قشم را تحت پوشش دارد.

شهرستان قشم در جنوب آبهای بندرعباس و در خلیج فارس قرار دارد.

انتهای پیام/88001/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول