اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره شرکت انبوه سازان نیلی آبی قشم:

اظهارات مقامات منطقه آزاد پیرامون پروژه فرودگاه قدیم غیرواقعی است

رئیس شرکت انبوه‌سازان نیلی آبی قشم که مجری ساختمان‌سازی بر روی اراضی فرودگاه قدیم شناخته می‌شود، گفت: اظهارات مدیریت عامل و اداره کل حقوقی سازمان منطقه قشم مبنی بر فسخ و توقیف عملیات اجرایی پروژه مذکور غیررسمی و غیرواقعی است.

اظهارات مقامات منطقه آزاد پیرامون پروژه فرودگاه قدیم غیرواقعی است

به گزارش خبرگزاری فارس، یعقوب اسلامی رمچاهی با بیان اینکه اظهارات مدیریت عامل سازمان منطقه آزاد قشم و اداره کل حقوقی و قراردادهای این سازمان مبنی بر فسخ و توقیف عملیات اجرایی پروژه فرودگاه قشم غیر رسمی و غیر واقعی است، اظهار داشت: در مورد ادعای مدیران سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر اینکه «مجری طرحی که گفته می‌شد در اراضی قشم اقدام به شهرک‌سازی کنند گویا در بخش‌هایی از تعهد خود طبق بندهای مربوطه عمل نکرده است» باید بگوییم که پیشرفت فیزیکی پروژه مذکور ظرف مدت 20 ماه گذشته طبق اعلام رسمی سازمان منطقه آزاد قشم بیش از 47 درصد است.

وی همچنین ادامه داد: در مورد ادعای مدیران سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر اینکه «مراحل رسیدگی به پرونده این گونه پروژه‌ها از طریق مراجع قضایی و ...» نیز باید گفت که واگذاری اراضی فرودگاه قدیم قشم به شرکت مربوطه توسط قوه قضائیه به دقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است و قرار منع تعقیب و دادنامه قطعی مبنی بر برائت از تمامی اتهامات منتسبه در این راستا صادر شده است.

رمچاهی اضافه کرد: این شرکت توانسته است تاکنون بیش از 37 میلیارد تومان فارغ از دریافت هرگونه تسهیلات از سیستم بانکی کشور هزینه و 500 فرصت شغلی مستقیم و بیش از هزار فرصت شغلی غیر مستقیم را در منطقه محروم جزیره قشم ایجاد کند.

رئیس هیئت مدیره شرکت انبوه سازان نیلی آبی قشم گفت: سازمان منطقه آزاد قشم بدون هیچ گونه توجه به موارد فوق الاشاره و علی‌رغم امضا تفاهم‌نامه فی‌مابین و موافقت کتبی مدیریت عامل محترم سازمان در خصوص جایگزینی صرفا یک فقره چک این شرکت که مستندات آن موجود است، اقدام به ارسال اظهار نامه، اخطار کتبی و نهایتا توقف عملیات ساخت این پروژه کرده است.

لازم به ذکر است در تاریخ یکم آبان‌ ماه سال جاری وب‌سایت رسمی سازمان منطقه آزاد قشم طی اطلاعیه‌ای خبر از فسخ قرارداد پروژه فرودگاه قدیم قشم داد که طی آن اغلب خبرگزاری‌ها و سایت‌ها و رسانه‌ها و فارس نسبت به انعکاس این خبر به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم اقدام کردند.

همچنین در روز پنجم همان ماه، رئیس هیئت مدیره شرکت انبوه‌سازان نیلی آبی قشم در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس از رفتار و عملکرد مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم در این راستا انتقاد و از عملکرد شرکت تحت مدیریت خود در قشم دفاع کرد.

انتهای پیام/88001/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول