اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

بسیج معطوف به ساز و برگ نظامی نیست

امام جمعه شهر بویین زهرا گفت: بسیج معطوف به ساز و برگ نظامی نیست بلکه متکی به نیروی ایمان است.

بسیج معطوف به ساز و برگ نظامی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: فرمان تاریخی تأسیس نهاد مقدس بسیج در آذرماه سال 58 به فرمان امام راحل از نگاه عمیق و آرمان‌های دینی این رهبر عالی‌قدر حکایت دارد که زمینه حضور تمامی اقشار را در مجموعه‌ای پاک و ساده مهیا کرد.

امام جمعه شهر بویین زهرا با اشاره به پیشرفت‌های بسیج در طول سال‌های اخیر و درخشش این نهاد برای کسب افتخار و عزت ایران اسلامی ابراز داشت: این واقعیت بیانگر شعور و فهم بسیجیان از مسایل جامعه است.

زرینه ادامه داد: ارزش و جایگاه نهاد بسیج امروز نه به توانمندی رزمی و ساز و برگ نظامی بلکه به دلیل پایبندی و ارزشی بودن محض این نهاد است که جانانه به دور حریم ولایت حلقه زده و از جمهوری اسلامی حفاظت کرده است.

امام جمعه شهر بویین زهرا با بیان اینکه تجربه 34 ساله انقلاب اسلامی بسیاری از بحران‌ها، تحریم‌ها و تهدیدات را چشیده است، تصریح کرد: عزم و روحیه حماسی بسیج در طول هر کدام از این سال‌ها عاملی برای تحرک، نشاط دینی و جهش موفق و برجسته در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی بوده است.

زرینه با اشاره به نقشه دشمنان برای ضربه به اصل نهاد بسیج و ضرورت هوشیاری آحاد بسیجیان ابراز داشت: دشمنان برای ایجاد توطئه و شبیخون برای کشور کمین کرده و هر لحظه که متوجه غفلت شوند به نظام اسلامی هجوم وارد می‌کنند.

امام جمعه شهر بویین زهرا با اشاره به برگزاری مذاکرات جدید ایران و گروه 5+1 در ژنو ابراز داشت: حقوق هسته‌ای ملت ایران هیچ گاه قابل مذاکره نیست و دشمنان باید بدانند که جمهوری اسلامی همواره برابر زیاده‌خواهی‌ها ایستادگی کرده و از حریم خویش محافظت کرده است.

انتهای پیام/77005/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول