اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

بسیج در صف اول جهاد است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بسیج در صف اول جهاد است و باید فرهنگ خدمت‏رسانی به مردم بیشتر تقویت شود.

بسیج در صف اول جهاد است

لاله افتخاری در حاشیه آیین افتتاح بیمارستان صحرایی شهید افتخاری بسیج جامعه پزشکی و سازندگی شاهرود در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان در سخنانی با تبریک هفته بسیج، با اشاره به سخنان رهبری انقلاب در جمع فرماندهان بسیج اظهار کرد: خیلی از مردم روحیه و عملکرد بسیجی دارند ولی در بسیج ثبت‌نام نکرده‏اند و این مردم باید حفظ شوند.

وی افزود: باید از دست‏اندرکاران برپایی این بیمارستان واقعاً تقدیر کرد و به خود بالید که چنین ظرفیتی در جامعه و خیران وجود دارد و این امکانات برای خدمت به مردم برپا می‏شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه مسئولان و دست‏اندرکاران احساس خوشحالی دارند و مطمئن هستم بیش از همه روح همه شهدا و به خصوص شهید افتخاری از این برنامه راضی است.

دختر شهید محمدحسین افتخاری خاطر نشان کرد: بنده به عنوان کسی که شهید افتخاری را می‏شناسم، می‏گویم این شهید امروز بسیار خوشحال و از همه ما شادتر است؛ چرا که عاشق خدمت به مردم و جامعه بود.

وی افزود: ایشان در ایام گوناگون در خدمت به مردم محروم و مستضعف آن هم به صورت مخفیانه و با اخلاص بود.

افتخاری بیان کرد: با توجه به اقدامات گسترده بسیج در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و محرومیت‏زدایی باید بیش از پیش از این ظرفیت عظیم استفاده کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان خاطراتی از شهید افتخاری تأکید کرد: شهید افتخاری اکیپی از اعضای خانواده و فامیل مهیا کرده بود و به مناطق محروم برای کمک می‏رفت و به همین طرود آمده و با توجه به تخصص اعضا، به مردم خدمت‏رسانی می کرد.

وی تأکید کرد: خدمت به مردم از بالاترین عبادت و توفیقی است که خداوند به هرکسی نمی‏دهد و باید قدر این حرکت ارزشمند را دانست.

افتخاری افزود: باید تلاش کنیم اقدامات شایسته به عنوان الگویی مؤثر در جامعه ترویج شود و لبخند رضایت بر لبان نایب امام عصر(عج) بنشیند و این حرکت‏ها، الهام‏بخش سایر کشورها نیز شود.

وی خاطر نشان کرد: با این برنامه‏ها بستر عبادت مردم فراهم شده و اطاعت و فرمان‏برداری از نظام اسلامی و افزایش عزت و سربلندی جامعه را در سطح دنیا نشان می‏دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیج در دوران دفاع مقدس مخلصانه کار کرد و امروز نیز در عرصه‏های علمی و خدمت‏رسانی با تعهد و تخصص و اخلاص در خدمت آحاد مردم هستند.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول