اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه‌ خمام:

بسیج زمینه‌ساز تقویت ایمان است

امام جمعه‌ خمام گفت: بسیج زمینه‌ساز تقویت ایمان و وحدت است.

بسیج زمینه‌ساز تقویت ایمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خمام، حجت‌الاسلام علیرضا عاشوری امروز در نماز جمعه این شهر حضور باشکوه و پرصلابت نمازگزاران در نماز جمعه را یکی از مهم‌ترین کارها دانست و اظهار کرد: شرکت در این مراسم عبادی‌سیاسی برای همگان مهم است.

وی با بیان اینکه تنها راه مقابله ایران اسلامی با کشورهای غربی، ایمان به خدا و اتحاد ملت است، تصریح کرد: ما در ابتدای پیروزی انقلاب هیچ نیرویی جز ایمان و اتحاد نداشتیم و با همین نیرو توانستیم رژیم شاهنشاهی را سرنگون کنیم.

خطیب جمعه خمام، تسخیر لانه جاسوسی سفارت آمریکا و اقتدار در دوران دفاع مقدس و ساختن کشور و پیشرفت در تمام عرصه‌ها را تنها با نیروی ایمان امکانپذیر خواند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در مقابل نیروی ایمان ملت ایران نتوانسته است هیچ غلطی کند، افزود: آمریکا زمانی حمله‌ وحشیانه‌ خود را آغاز می‌کند که مطمئن باشد طرف مقابل توان خود را از دست داده و کاملاً تسلیم شده است.

عاشوری، مقاومت در سایه ایمان و اتحاد را راه ترسیم شده امام راحل برای ملت ذکر کرد و یادآور شد: ما در ادامه‌ مسیر نیز با توجه به تجربیات گذشته با اطمینان بیشتری همین راه را طی می‌کنیم.

وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) مظهر قدرت هر کشوری را در بسیج میلیونی آحاد آن ملت دانستند و خود به تأسیس این نهاد قدرتمند در کشور اقدام کردند و ما برکات آن را در ناامنی‌های اوایل انقلاب، دوران دفاع مقدس و ایام فتنه شاهد بودیم.

به گفته امام جمعه‌ خمام، هر گروه و کشوری که از این ابتکار حضرت امام خمینی (ره) الگوگیری کرد، موفق شد که بر دشمنان خود غلبه کند.

وی اضافه کرد: حزب‌الله لبنان، انتفاضه فلسطین، عراق و اخیراً سوریه که تروریست‌های تحت حمایت غرب و کشورهای مرتجع منطقه را در آستانه اضمحلال کامل قرار داد، از جمله کشورهایی هستند که از ایران الگو گرفتند.

عاشوری نهاد مقدس بسیج را بهترین عرصه برای فعالیت جوانان کشور خواند و خاطرنشان کرد: بسیج زمینه‌ساز تقویت ایمان و اتحاد است.

وی ادامه داد: ایمان به خدا و اتحاد ملت چیزی است که دشمنان ما از آن وحشت دارند و آنها تمام توان خود را به‌کار می‌گیرند تا از رسیدن هرگونه ابزار قدرت از خارج به کشور ما جلوگیری کنند، اما نمی‌توانند جلوی ایمان و اتحاد ملت ما را بگیرند، بنابراین باید قدرت خود را قدر بدانیم و با تضعیف آن به اهداف دشمن کمک نکنیم.

خطیب نماز جمعه‌ خمام، سران کشورهای اروپایی و آمریکا را بسیار حقیر شمرد و تصریح کرد: این افراد با کمک مالی کمپانی‌های صهیونیستی روی کار آمده‌اند، بنابراین تماماً خود را مدیون رژیم صهیونیستی می‌دانند و آنها نه تنها در تصمیمات خود مجبور به پیروی از این رژیم هستند، بلکه سرمایه‌های کشور خود را نیز به آن تزریق می‌کنند.

 وی یادآور شد: دشمنان انقلاب با به‌کارگیری غول رسانه‌ای، ملت خود را به خواب غفلت فرو برده‌اند، اما روزی این ملت‌ها از خواب بیدار می‌شوند و به حقارت خود در مقابل رژیم صهیونیستی و خیانت سران کشورهای استکباری پی می‌برند و آن روز، روز آزادی بشریت و نابودی استکبار و رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/2300/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول