اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آبیک:

کارکردهای بسیج پویا و چند بعدی است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک گفت: کارکردهای بسیج که از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری تعریف شده، کارکردهایی پویا، به‌روز و چند بعدی است.

کارکردهای بسیج پویا و چند بعدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، رضا اسفندیاری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته  شهر آبیک که در مسجد ولی عصر (ع) این شهر برگزار شد، مهم‌ترین دلیل صدور فرمان تشکیل بسیج در پنج آذر ماه سال 58 از سوی امام راحل را برگرفته از سنت الهی مبارزه حق و جنود رحمانی با جنود شیطانی و باطل دانست و اظهار داشت: امام راحل بر این موضوع اشرافیت داشت و می‌دانست که مبارزه حق و باطل تمام شدنی نیست و نظام اسلامی باید لشکر مخلص و فعالی به عنوان بسیج در برابر نظام سلطه داشته باشد.

وی افزود: 10 ماه پیش از آغاز جنگ، بسیج کارکرد خودش را داشت و به صورت نظامی و سازماندهی شده عمل می‌کرد تا اینکه با نقش‌آفرینی به همراه نیروهای ارتشی و سپاهی در وقایع گنبد، دشمن را به زانو درآورد.

این مسئول مقابله با لیبرال‌ها، منافقان و خنثی‌سازی کودتاها و غائله‌های متعدد، مقابله با فتنه سال 78 و 88 و عقیم کردن دشمنان را از جمله نقش‌آفرینی‌های بسیج و بسیجیان برشمرد و تصریح کرد: برگ زرین شجره طیبه بسیج که با همکاری مردم صورت گرفت، هشت سال دفاع مقدس بود که با جنگ هشت ساله حتی یک سانتیمتر از خاک وطن به دست دشمن تا دندان مسلح نیفتاد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک بیان کرد: ملت ایران با توکل بر خدای متعال و نیروهای مردمی به ویژه نیروی مردمی بسیج توانست هشت سال در برابر 42 کشور مقاومت کند و آنان را سر جای خود بنشاند.

اسفندیاری اضافه کرد: بسیج در طول عمر انقلاب اسلامی با نشان دادن پویایی خود در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و نظامی، توانسته استمرار حضور خود را برای حفظ انقلاب اسلامی به اثبات برساند.

وی با ذکر اینکه پس از جنگ تحمیلی، دشمن موضوع جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و عملیات روانی را علیه نظام مطرح کرد و با اشاره به وجود بیش از 150 شبکه فارسی‌زبان علیه نظام شایعه‌پراکنی و تبلیغات سوء اذعان داشت: بسیجیان دلاور با جان‌فشانی و ایثار و از خود گذشتگی در راستای حفظ انقلاب اسلامی و اهداف تعریف شده نظام گام برداشته و از کیان اسلامی دفاع می‌کنند.

این مسئول افزود: بسیجیان با کمترین توقع و چشم‌داشتی در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت کرده و با نظام سلطه به مبارزه برمی‌خیزند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک با اشاره به جایگاه شجره طیبه صالحین و اعلام رضایت‌مندی مطلوب و مثبت والدین بسیجیان از اجرای این طرح تصریح کرد: این طرح می‌تواند بسترها و زمینه‌های لازم را برای تشکیل حکومت جهانی امام زمان (ع) فراهم کند.

اسفندیاری گفت: فرهنگ بسیجی سبب شده که سوریه از دست تکفیری‌ها و نظام سلطه نجات یابد و استکبار جهانی نتواند عراق را به زانو و تصرف درآورد.

وی افزود: تشکیل تمدن نوین اسلامی به دست ملت شریف ایران و بسیجیان صورت خواهد گرفت.

این مسئول ادامه داد: تحقق فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری از سوی مردم و شجره طیبه بسیج سبب شده دشمنان از خواسته‌ها، برنامه‌ها و اهداف خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مأیوس شوند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک اظهار داشت: دشمنان در مذاکرات 1+5 به دنبال این بودند که ایران اسلامی را دچار ضعف و در حالت انفعالی قرار دهند به همین دلیل دست به انفجار در سفارت ایران در لبنان زدند اما با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان در اجتماع بزرگ 50 هزار نفری بسیجیان در تهران، توطئه‌ها و نقشه‌هایشان خنثی شده و به گل نشست.

اسفندیاری با اشاره به اصرار مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از دولت و تیم مذاکره‌کننده ایرانی و حفظ حقوق هسته‌ای ایران اسلامی افزود: مردم به ویژه بسیجیان باید این فرمایشات مقام عظمای ولایت را آویزه گوش قرار داده و در حمایت از دولت یازدهم و تیم مذاکره‌کننده ایرانی و حفظ حقوق هسته‌ای نظام اسلامی کم نگذاشته و غفلت نورزند.

وی ادامه داد: حمایت مردم و مقام معظم رهبری از دولت یازدهم و تیم مذاکره‌کننده ایرانی و حفظ حقوق هسته‌ای نظام اسلامی سبب شده هیئت دیپلماسی ایران با پشت‌گرمی و قوت قلب بیشتر به چانه‌زنی بپردازند.

انتهای پیام/77006/ت40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول