اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح طرح‌های گازرسانی

1000 خانوار روستایی کهگیلویه از نعمت گاز برخوردار شدند

با حضور مسئولین ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد طرح‌های گازرسانی به 1050 خانوار روستایی در کهگیلویه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

1000 خانوار روستایی کهگیلویه از نعمت گاز برخوردار شدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عصر امروز با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی چندین طرح گازرسانی در کهگیلویه به بهره‌برداری رسید.

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌های گازرسانی اظهار داشت: توسعه گازرسانی به روستاها بستر مناسبی برای محرومیت‌زدایی است.

وی تصریح کرد: نهضت گازرسانی به روستاها باعث حفظ مراتع و جلوگیری از نابودی جنگل‌های بلوط در این مناطق می‌شود.

خادمی همچنین گازرسانی به روستاها را گام مثبتی در جهت پیشگیری از مهاجرت روستائیان به شهر دانست.

شعبان صادقی رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه نیز در حاشیه آیین افتتاح طرح گازرسانی به روستاهای سرگر لیر تلخک و آدرکان در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: اجرای طرح گازرسانی به این روستاها با 22 هزار متر شبکه گازرسانی پلی‌اتلین انجام گرفته است.

وی اعتبار طرح‌های گازرسانی به روستاهای مذکور را بالغ بر 6 میلیارد و 370 میلیون ریال عنوان کرد.

صادقی ابراز داشت: افتتاح طرح‌های گازرسانی به روستاهای سرگر لیرتلخک و آدرکان به نمایندگی از 18 روستای برخوردار از گاز در شهرستان صورت گرفته است.

به گفته رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه سه روستا به صورت تجمیع و 15 روستای پراکنده در مسیر شبکه انتقال از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده است.

وی مدت اجرای این پروژه را 300 روز دانست و افزود: گاز رسانی به روستاهای واجد شرایط در اولویت کاری شرکت گاز ناحیه کهگیلویه است.

رئیس شرکت گاز کهگیلویه خاطرنشان کرد: طرح‌های گازرسانی به روستاهای سرگر لیرتلخک و آدرکان جمعیتی بالغ بر 4 هزار و 200 نفر در قالب هزار و 50 خانوار را تحت پوشش قرار می‌دهد.

صادقی با اشاره به نهضت عظیم گازرسانی در کهگیلویه و بویراحمد در پنج سال اخیر، شتاب در گازرسانی به مناطق مختلف را با جهش بالایی دانست و ابراز امیدواری کرد با پشتیبانی استاندار روند گازرسانی به روستاها تسریع بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/82016/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول