اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بزرگواری در گفت‌وگو با فارس:

رایزنی نماینده و استاندار برای ساخت پتروشیمی دهدشت کافی نیست

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها رایزنی نماینده و استاندار برای ساخت و تکمیل پروژه نیمه تمام پتروشیمی دهدشت کافی نیست.

رایزنی نماینده و استاندار برای ساخت پتروشیمی دهدشت کافی نیست

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بازدید خوبی توسط استاندار در روز گذشته از پروژه‌های عمرانی شهرستان کهگیلویه صورت گرفت که همه مشکلات این طرح‌ها و پروژه‌ها بررسی شد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این بازدید پیشرفت فیزیکی همه طرح‌های نیمه‌تمام مورد بررسی قرار گرفت و تخمین زده شد که طرح‌ها با چه اعتباراتی تکمیل می‌شوند.

حجت‌الاسلام بزرگواری ادامه داد: برخی از طرح‌ها همچون آجر مروارید دهدشت که توسط دو بخش خصوصی و دولتی ساخته می‌شوند تنها به مبلغی حدود سه میلیارد تومان برای تکمیل و بهره‌برداری نیاز دارد که اکنون در پیشرفت فیزیکی 80 درصد است.

نماینده مردم این چهار شهرستان در مجلس افزود: در خصوص طرح بزرگ پتروشیمی دهدشت که در خصوص آن بسیاری حرف‌ها زده شده و در رسانه‌ها زیاد از آن نوشته شد باید گفت که بدون یک عزم ملی به سرانجام نخواهد رسید.

حجت‌الاسلام بزرگواری گفت: اشتباه است اگر فکر کنیم تنها با رایزنی نماینده و استاندار می‌توان کمکی به ساخت و تکمیل پروژه نیمه تمام پتروشیمی دهدشت کرد.

 این نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بزرگترین مشکل این طرح را نبود سرمایه‌گذار دانست و گفت: تا هنگامی که سرمایه‌گذار در این طرح با عزم جدی پای کار نباشد نمی‌توان به اجرا و تکمیل طرح امیدوار بود.

وی در ادامه به موضوع راه‌ها و محورهای نیمه‌تمام اشاره کرد و افزود: برخی از این جاده‌ها در حد آسفالت مانده‌اند و برخی دیگر در مرحله زیرسازی هستند که اخیراً جلسه‌ای با معاون رئیس‌جمهور داشتیم و قول‌هایی برای کمک به رفع مشکلات اعتباراتی آن‌ها داده شد.

انتهای پیام/2571/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول